Sevgili okuyucularım bu bölümde de yorum ve oylarınızı eksik etmeyiniz. Eksik etmeyin ki yazara ilham gelsin değil mi ? :)
Keyifli okumalar...
Gözlerimi muhteşem manzarayla birlikte açmak isterdim ancak Loki ne yazık ki yanımda yoktu. Banyodan gelen su sesi ile orada olduğunu anlamıştım. Yataktan yavaşça doğrulup kalkmak için hareket etmiştim ancak kasıklarımda hissettiğim acı buna engel olmuştu.
Daha yavaş hareketlerle-resmen sürünerek- yatağın ucuna oturdum.Ve yavaşça ayağa kalktım.Bu kadar acıması normalmiydi bilmiyorum.Elim kasığımda aynanın karşısına geçtim. Amacım saçımı düzgünce toplamaktı.Fakat vucudumdaki izler dikkatimi çekmişti.Üzerimdeki çarşafı biraz sıyırıp izleri inceledim. Bunlar buz yanığıydı.Ama bunların acısını gece hiç hissetmemiştim.Öylece durmuş kendimi incelerken arkamda hissettiğim nefesle irkildim.
"Seni uyarmıştım. Bak yine canın acıyor."
"Ben iyiyim Loki. "
"Öyle görünmüyorsun. İyiyim demenle hissettiğin acıyı anlamıyorum sanma."Elini boynumdaki buz yanığında gezdirmeye başladı.
"Nefret ediyorum kendimden! Yapmamalıydım."
"Loki. Ben nefret etmiyorum. Gerçekten bak iyiyim. Hem daha önceki ilaçtan süreriz geçer bu izlerde."
"Ah ne kadar basit görüyorsun.Bunları farketmeyecekler mi sanıyorsun?."
"Farketsinler hallederim ben."
"Herşeyi hallettiğin gibi mi?"
"Olay çözme şeklimi beğenmediğini bilmiyordum."
"Sana ait olan herşeyi beğeniyorum elbette." sinsice gülerek belimden sarıldı ve yavaşça kendisine yasladı. Başımı göğsüne koyarken kollarımı ona dolamıştım.
Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Mutluydu ancak aynı zamanda da üzgündü. Yavaşça yaklaşıp dudağına bir öpücük bıraktım. Ondanda aynı karşılık gelince öpüşümüz derinleşmişti. Ellerim ensesinde gezinirken kendini birden geri çekti.
"Olmaz! Şimdi olmaz! iyileşmeden olmaz!" diyerek itti beni.
"İstemiyorsan ayrı tabi."
"Başlama yine. Haline bak sana naptığıma bak! Dokunamam. Hayır! İyileşmeden olmaz dedim. Rahat dur!" kızmıştı çünkü o birşeyler söylerken oynuyordum onunla. Elimi saçlarında , yanaklarında gezdiriyordum. Sarılıp öpüyordum. Ciddi birşey söylüyordu ve kararlıydı da ama ben umursamıyordum.
"Anlamıyor musun? Rahat dur dedim! "
"Off tamam. Ne yani ilk ve son muydu?"
"Olabilir. Bilmiyorum. Neyse üzerini giyin hadi." çarşafla olduğumu unutmuştum.Göz devirerek arkamı döndüm ve çarşafı yere bıraktım.Dolaptan bir elbise seçip giyindim çabucak.Saçlarımı da kuruttuktan sonra Lokinin yardımı ile saçlarımı topladım.
"Kahvaltıyı odaya gönderirim istersen?"
"Nasıl yani? Yemek odasında hepberaber yemiyor muyuz?"
"Hayır. Babamla konuşmam gereken şeyler var. Sen burada ye"
"Tamam sevgilim nasıl istersen." gülerek baktım yüzüne eğilip küçük bir öpücük verdi ve odadan çıktı.
Odin ile ne konuşacaktı bilmiyorum ama umarım şu aether meselesini çözebilirdik artık.
---LOKİ'DEN---
"İşe yarayacağından emin misin?"
"Elbette Loki. Bu plan tutmazsa bende bu çekici bırakırım."