-ASGARD-
"Baba neden hala çıkarmıyorsun onu?"
"Şuan değil Thor. Hala tehlikeli."
"Onun için endişeleniyorum baba."
"Ben de oğlum..."
---
Genç Tanrı Loki Leydisinin gidişinin ardından eskiye dönmüştü.Asgardı ayağa kaldırmış, etrafa saldırmış yine masum insanların canını yakmıştı.Ardından yine zindana atılmıştı.
Kabul edemiyordu. Düğün günlerinde onun gidişini hazmedemiyordu.Lokiden bu kadar mı nefret etmişti de gitmişti? Kabul edemiyordu.
"Şimdi değil anne!"
"Loki lütfen kendini topla artık. Çocuğunun sana ihtiyacı var."
"O BENİM ÇOCUĞUM DEĞİL!"
"Loki onu görmedin bile henüz."
"İstemiyorum. Canavar o!"
"O senin oğlun Loki. Yalnız mı bırakacaksın ? İrem böyle olmasını mı isterdi?"
İrem... Sevdiği midgardlı. Masum yüzlü , tertemiz Tanrıçası...Bebekten vazgeçemedi ve Lokiyi yalnız bıraktı. Loki onsuz nasıl eskisi gibi olabilirdi ? O canavarı nasıl görebilirdi ya da nasıl sevebilirdi. Ne olduysa onun yüzünden olmuştu. Loki onu görmeyi reddediyordu. Ona canavar diyordu ancak onun kendi kanından olduğunu unutuyordu.
"İrem nerde anne! Kimin yüzünden oldu bunlar! O benim çocuğum değil! " uzandığı yataktan doğrulup kalkana doğru yaklaştı.
"Anne... Bunlar illüzyon olabilir mi? İrem gitmiş olamaz değil mi anne ? Beni bırakmamıştır.. "
"Loki hepimiz çok üzgünüz. Ama biliyorsun bu bebeğin ona zarar vereceğini biliyorduk oda biliyordu. Seçimini yaptı. Sen ona sahip çıkmak zorundasın."
"Buna alışmak istemiyorum. Onsuzluğa alışmak istemiyorum!"
"Sana bıraktığı emaneti var. Sende o emaneti bırakacak mısın?"
"Onu asla çocuğum diyerek kucağıma almayacağım!"
"Loki-"
"Lütfen anne yalnız bırak beni..."
Frigga cevap vermeden arkasını dönerek zindandan çıktı.Loki için hepsi çok üzgündü.Hem sevdiği kadını kaybetmişti hem de çocuğunu görmeyi reddediyordu.Kendisini nasıl toparlayacağını kimse bilmiyordu.
---
İrem, çok kan kaybetmişti. Şifacılar her türlü müdahalede bulunsalarda kan kaybını önleyememişti. Erken doğum olacaktı , fazla erken...
İrem zaten bilincini kaybetmişti bu yüzden karnını keserek bebeği çıkardılar. Bebeği karnından aldıklarında oda nefes almıyordu.Fakat neyse ki bebeği kurtarabildiler. Ancak İrem normal bir insandı. Bu kan kaybına dayanamamıştı. Bebek odaya götürüldükten sonra dışarıda bekleyen Loki Leydisi hakkında bilgi almaya çalışmıştı ancak kimse ona öldüğünü söyleyemiyordu.Bu iş babasına düşmüştü.
Odin Lokiyi sakinleştirmeye çalışarak yavaşça söylemesini gerekeni söyledi. Loki buna ilk başlarda inanmadı. Kötü bir şaka gibi düşündü. Bebeği aklına bile gelmemişti. İnanmadı ta ki.. Leydisinin cansız bedenini görene kadar...
Yanına gidip onunla konuştu, sarstı, sarıldı ve hiç ağlamadığı kadar ilk defa ağladı...
Uyanmadı...