---END---2

2K 117 121
                                    

part2

---

"Kralım Malekith ve diğer karaelfler midgarda gitmişler ancak zarar vermemişler kimseye. Kendi diyarlarına da dönmüşler.Görenlerinde hafızası silindi ve herşey yolunda."

"Amacı neydi? Bu çok garip."

"Loki senin bir fikrin var mı?"

"Malesef Thor. Midgardda onu ilgilendiren ne olabilir ki."

"Herneyse baba. Endişelenmeyin. Herşey yolundaymış duydunuz."

"Şimdilik evet Arch.."

---

"Ya bırak kolumu ben girerim." Kolunu hızla çekince geriye savruldu ve büyük salonun kapısına çarparak sırtı

salondakilere dönük şekilde içeriye daldı.

"Bu ne cürret! Kim bu densiz?"

"Kralım üzgünüm---"

"Yeter!"

İrem duyduğu sesten etkilenmişti. Korkmak değildi bu garipti.

"İnsan bu! Yüzünü dön!"

Loki arkası dönük kızı incelemeye başladı.Tanıdık gelmişti.

"Sana yüzünü dön dedim!"

Loki neden bilmiyordu ancak garip hissediyordu.Tanıdık bir koku geldi burnuna rüzgarla birlikte.

"Kralın sözünü dinlememek ölmeyi gerektirir. Yüzünü dön ölümlü!"

Bu ses gerçekten tanıdıktı işte. Yavaşça yüzünü döndü....

Thor,savaşçılar,Heimdall hepsi şok olmuş bir şekilde baktılar kıza. Loki ise kaşlarını çatmış bakıyordu sadece.İrem gülmeye başladı.

"Hepiniz anormalsiniz. Bu kıyafetler ne böyle. Yakışmış ama değişik."

Hepsi bakıyordu sadece.Arch başta anlamamıştı ancak babasının bakışlarını görünce anladı karşısında duran kadının annesi olduğunu.İrem ona bakan insanları inceledi. Saçlarını ,gözlerini,kıyafetlerini...Sonra gözü Lokiye kaydı. Farklıydı bu adam ama neden?Bir adım attı onlara doğru aynı anda onlarda bir adım attılar.Lokiye çevirdi başını ve ona doğru yürüdü.

"Leydim..."

Bu kelime yankılandı beyninde.Ona seslenen ses ile. Kime aitti bu ses?

"Seni istiyorum her zerremle..." kendi sesini duydu.Zihni bulanıyordu.

"Gitme..."

"Seni seviyorum..."

Kimdi bu konuşan?

"Bakmayı kesip neler olduğunu anlatacakmısınız?"

"İrem bu mümkün değil!"

"Adımı nereden biliyorsun sarışın?"

Thor şaşırmıştı. Çünkü ona asla böyle hitap etmezdi.

"Thor, ismim bu. Biliyorsun zaten."

"Nerden bileyim senin ismini ben!"

Thor cevap vermedi.Lokiye çevirdi bakışını.Loki bitik bir durumdaydı. Sessizce ağlıyordu.

"Loki..."

Thor seslendiyse de bir cevap alamadı."

"Leydim..." elini uzattı sevdiği kadına ancak sevdiği kadın ondan uzaklaştı.

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin