"CANİ"

2.1K 171 98
                                    

Ahhh ölüyorum galiba. Ben hiç bu kadar uzun süre aç kalmamıştım ki. Asgarddaki 2. günüm ve dündern beri bişey yemedim. Yemek yemeden yaşayamam ki!

"Leydim günaydın Umarım daha iyisinizdir bugün ?" Elinde tepsi ile içeri giren Luna sevimli bir şekilde gülümseyerek bana baktı.

"Muhteşememim aç olmak dışında hemen ver tepsiyi.!" elindeki tepsiyi bana doğru uzattı. Yatakta yesem görgüsüzlük mü olurdu ?

"Nasıl rahat ederseniz o şekilde yiyin Leydim." aklımı okumuş gibiydi. Önümde enfes bir kahvaltı var. Daha önce hiç görmediğim yiyecekler,tabi peynir,zeytin klasiği olmadan kahvaltı olmaz.

"Bu renkli şeyler ne yeniliyor değil mi ?" şüpheyle Lunaya baktım.

"Elbette Leydim gördüğünüz herşeyi yiyebilirsinz. Rahatlıkla." onayımı da aldığıma göre yemeye başlayabilirim. Benim ki biraz saldırmaktı kabul.

"Bunlar çok lezzetli ne bunlar ?" renkli şeyler neydi bilmiyorum. Ama ağzınıza attığınızdan itibaren muhteşem bir tat yayılıyor.Ufacık birşey ama binbir lezzet..

"Teşekkür ederim Luna doydum." tepsiyi Lunaya uzattım şaşkınlıkla tepsiye baktı. Utanmıştım biraz ama açtım napayım !

"Leydim baya acıkmışsınız. " gülümsedi .

"Evet dünden beri bişey yemiyorum. Dünde yemek vermediniz sağolun.!" laf soktum resmen.

"Leydim şifacıların isteğiydi bu midenizin dolu olması yaraya baskı yaparmış o yüzden vermedik"

"Hımm o zaman tamam sorun değil." Gülümsedim kıza. Yoksa koskoca Asgardda aç bırazmazlardı tabi.

"Luna sıkıldım biraz yürüyebilir miyim ?"

"Leydim şifacıya sormam gereki--" o sırada içeriye bir kadın girdi.

"AH merhaba İrem. Yaranı kontrol etmeye geldim sakıncası yoksa ?" sanırım şifacıydı.

"Tabi buyrun lütfen. Sizin isminiz ne ?"

"Glora. "

"Memnun oldum Leydim" kahkaha atmaya başladı. Yanlış birşey söyledim galiba.

"Bana Leydim demene gerek yok. Sadece Glora anlaştık mı ?"

"Nasıl isterseniz. " yaramı kontrol etti ve yüzünde gülümseme oluştu.

"Tahmin ettiğimden hızlı iyileşiyor. Böyle giderse yarın dönebilirsin." bu cümlesi üzmüştü beni. Dönmek ? Bunu istemiyorum

ki. Dönersem bi daha Loki yi nasıl görecektim.

"Ee şey biraz yürüyüş yapsam ?"

"Tabi ama dikkat et yorma kendini"

"Tamam.Teşekkürler."

--

"Luna Lokiden haberin var mı ? Bi sorun yok değil mi ?"

"Leydim bi bilgim yok "

"Nasıl ? Dün konuşuyordunuz ama kapının önünde bununla ilgili bilgin olması da gerekirdi bence herneyse." bozulmuştum.

Loki nasıl acaba ?

---LOKİ'DEN---

İşte yine burdayım. Şu aptal kız yüzünden. Karşıma çıkmasaydı bunların hiçbiri olmazdı. Midgardda bi o vardı sanki tüm

planımı mahvetti. Başta tesadüftü meydana gelmesi, gittiğim kafede çalışıyor olması. Ama parkta onu görmem kendi isteğimdi. Birşey vardı bu kızda yanlış anlaşılmasın umursuyor falan değilim. İçinde sakladığı bir yönü var , nasıl desem kendi de farkında değil ama asi. Bana benziyor biraz. Asa işe yaramış olsaydı benim için çalışıyor olacaktı. Anlamış değilim neden çalışmadı neden etki etmedi ona ?

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin