Sevgili okuyucularım bundan sonraki bölüm final olacak bilginize...
Keyifli okumalar :)
Yüzyıllar geçmişti. Arch şimdi babasının annesi ile tanıştığı yaştaydı.Asgardda Arch büyüdükten sonra birçok şey değişmişti. Çoğu özelliği annesi gibiydi. Bu zamana kadar hiç annesini sormamıştı. Çünkü her gece onu rüyasnda görüyordu. Ona ne olduğunu çok iyi biliyordu. Sorgulamıyordu.
Loki gözü önünde büyüyen ve krallığa yaklaşan oğlunu hayranlıkla izliyordu. Buz devi olsa da her hareketi annesini anımsatıyordu. Hırçındı onun gibi. Bu özelliğinden dolayı Asgard nice savaşlardan dönmüştü.İnatçıydı,ısrarcıydı ve korkusuzdu. Savaştan kaçınmıyordu. Babasının gençliği gibi de yaramazdı.
Asgard Jotunheim ile bir savaşa girmişti ve bu savaşta Odin yaralanmıştı. Şifacılar fazla yaşamayacağını öngörüyorlardı ve günlerdir uyutuluyordu.Tüm saray halkı ,Asgard diyarı yastaydı. Kimse Odinin ölmesini elbette istemiyordu. Ancak bu karşı koyulamaz bir durumdu. Bu durum gerçekleşirse yerine gelecek yeni kral belliydi.Odin istese bu kaderi değiştirebilirdi. Loki ya da Thor kral olabilirdi fakat kaderin önüne geçmek Odinin yapacağı bir iş değildi. Bu savaştan önce kendisine birşey olursa 9 diyarın kralı Arch olacak demişti. Aslında kader tam da buydu zaten...
"Üzülme artık baba."
"Onu çok üzdüm Arch. Utanmasına sebep olan pekçok şey yaptım."
"İyileşecek baba."
"Bunun mümkün olmadığını söylüyorlar."
"Peki baba Yüce Odin ölürse kral kim olacak? Yani hanginiz?"
"Kader senin için yazılmıştı. Arch ,sen doğmadan çok önce..."
"Nasıl yani anlamadım ?"
"Gelecek Tanrısı Asgarda ziyaretinde senin geleceğin kralı olacağını söylemişti."
"Be-ben ? Yani ben mi kral olacağım ? A-ama ben nasıl- Ben kral olamam ki baba! Bunu bilmiyorum ki! "
Kafasını sağa sola salladı Arch. Sonra parladı gözleri.
"Ama bu mükemmel olmalı! Kral olmak... Eğer olursam düşünsene baba tüm diyar bana itaat edecek! Ah bu inanılmaz!"
"Ben de itaat isterdim. Bak bir faydası olmuş mu?"
"Ama bu senin hatan baba. Hakkını yeterince savunamamışsın ya da sessiz kalmışsın."
"Hayır. itaat istediğim zamanlarda annenle tanıştım. Ve ne öğrendim biliyor musun? Sevgi denen duygu zaten herkesi itaatkar kılıyormuş.Ben tüm bu hırslarımdan annen sayesinde kurtuldum. Belki krallık değildi aldığım ama onun kalbinin kralıydım. Ve bu yeterliydi."
"Bir kalp fetetmek mi? Benlik değil baba! Ah Asgard kralı olunca-"
"Arch! Bunları konuşmanın zamanı değil!"
"Haklısın baba üzgünüm. Heyecanlandım sadece."
"Herneyse. Thor nerde?"
"Bahçede büyükannem ile birlikteler."
"Yanlarına git."
"Ama baba se-"
"Arch! Hemen şimdi."
Loki bu zamana kadar Archı zor yetiştirmişti. Arch çok asiydi. Frigga ve Odin Lokiye destek olmuşlardı. Arch hırsını kötü yönde kullanmamıştı ailesine karşı. Ancak Loki onun bakışlarındaki hırsı çok iyi görüyordu. Onun oğluydu çünkü.