Kafam kazan gibi. Gözümün önüne gelen şeyle yerimde sıçradım. Ah şükürler olsun rüyaymış! Gözlerimi açtığımda yatakta buldum kendimi. Gördüğüm o yaratıkta neydi öyle. "Ben Laufey" demişti. Laufey de kim...Tanıdık geliyor ama...
Yataktan kalkıp kapıya yöneldim. Bu kapının odamın karşısında olması gerekmiyor muydu ? Ayrıca burası neden bu kadar soğuk ?
Etrafa bakarak yürüyordum ancak gördüklerimi tam kavrayabildiğime emin değilim. Büyük kahverengi kapıyı geride bırakarak çıkmış olduğum koridorda yürüdüm. Benim evim ne zaman değişti bu kadar !
Bir dakika... Burası benim evim değil!
"Kimse yok mu ?" diye bağırdım ancak görünürde kimse yoktu ve ben gitgide üşüyordum. Birileri pencere -kapı ne varsa açık bırakmış olmalı.
"Heyy ! Kimse yok mu ?" ısrarla cevap veren yoktu. Hoş kim cevap verecek etrafta kimse yok!
"Uyandın demek! Sonunda. Hep bu kadar uyur musun ?"
Ses arkamdan geliyordu. Tanıdığım bir ses gibiydi ama çıkaramadım. Yavaşça arkamı döndüm.
"Se-sen! Sen nasıl çıktın oradan?" şaşkınlıkla ağzım koca bir "O "şeklini almıştı. Karşımda duran daha önce zindanda konuştuğum Utgar idi.
"Hiç zor olmadı. Bu arada sözünde durmadın. Geleceğini söylemiştin."
"Seni adi! Nasıl kaçtın oradan ?"
"Zor olmadığını söylemiştim." diyerek gülümsedi. Ah Lokinin dediği gibi aptalım gerçekten. Herkes iyi gibi bir düşüncem var ve sanırım başıma çok iş açacak.
"HOŞGELDİN İNSAN!" bu ses tok bir sesti. Kalın ve otoriter. "Sıkıysa sözümü dinleme" tınısı vardı. Tüylerinizin diken diken olmasına yetecek türden.
Sesin sahibine baktım.Hımm çok korkulası...Laufey.
Ne dönüyordu bilmiyorum. Ama Utgar ve Laufey karşımda olduğuna göre burası Jotunheimdı...
---ASGARD---(geçmiş)
Loki karşısındaki buz deviyle konuşurken gözü karşı hücrede bulunan yaratığa takılmıştı. Olanları sadece izliyordu. İstese muhafızlara seslenebilir ve Lokinin kurtulmasına yardım edebilirdi. Loki o an anlamıştı onun da bununla bir ilgisi olduğunu.
Karşı hücresinde olan biteni izleyen Utgar-buz devi- olacakları zaten biliyordu.
Midgardlı kızı oda sevmişti. Diğer varlıkların onu görünce verdiği tepkiyi vermemişti o. Tamam korkmuş ve başta yadırgamış olabilirdi ama onu bir kenara atmamıştı. Onunla konuşmuştu ve Utgar ilk defa değerli hissetmişti kendini.
Utgarın Asgardda zindanda olmasının sebebi ; Asgard ve Jotunheim arasındaki barış devam ederken, Jotunheima gönderilen Asgardlı bir barış muhafızını öldürmüş olmasıydı. Utgarın dediğine göre giden muhafız hiç hoş şeyler söylememiş, görünüşüyle ve diğer Buz devleriyle dalga geçmişti. O da kendini işlediği suçta haklı görüyordu.
Bu olaydan dolayı Odin herhangi birşey yapmamıştı. Bu savaş için bir sebep değildi. "Madem bizim muhafızımız suçluydu o halde cezasını da çekmiş. Bu barış bozulmayacak" diyerek konuyu örtpas etmişti.
Aslında böyle yapmazdı ancak Asgard, Jotunheim ile girilecek bir savaşa hazır değildi.
Olay unutulduktan sonra Lokinin Laufey olan anlaşmasından ötürü yakından takip edebilmek için Laufeynin bilgisinde buna benzer bir olay daha yaşandı. Laufey bu sefer konunun tolere edilmeyeceğini bildiğinden , kurdukları plan dahilinde Utgarı bu şekilde cezalandırmak istediğini ve onun Asgard zindanında kalmasını istediğini söyledi. Utgar da böylece Asgard zindanına getirildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Ice & Fire "
Fiksi PenggemarBuzun ateşe olan aşkı, Ateşin buz ile imtihanı... ❄ &🔥