Bu bölüm @Wonder_Womanner isimli okuyucuma gelsin :) Keyifli okumalar...
----
Yavaşça gözlerimi araladım. Sevdiceğim sakinleştirmişti beni yine. Ama üşüterek... Kulağıma da sözümle sakinleşmiyorsun demişti. Düzgün konuşsan sakinleşirimde neyse sarılman da fena olmadı.
Tamamen kendime gelince Lokinin yatağında olduğumu farkettim. Kokusu sinmiş be.! Derin bir nefes çektim. Her hüceme işlemeliydim kokusunu. Yastığına sarıldım..
"Uyandın sonunda. Yorulmuş olmalısın tabi baya enerji harcadın!" laf sokar şekilde söyledi ama kızgın değildi. Tam aksine hoşuna gitmiş gibiydi.
"Loki çok üzgünüm baya rezillik çıkardım."
"Bana üzgünüm deme. Birazdan babam gelir ona söylersin. Kırdığın o heykeller başka diyarlardan hediye sembollerdi. Bir nevi barış hediyesi gibi düşün. Ah barışı bozdun !" gözlerini açarak bana baktı. Bende aynı şekilde ona baktım.
"Ne-ne yani savaşmı başlıcak şimdi ? Yok canım bir heykelden de olmaz ya !"
"Sen bilmezsin çok savaşçıdır onlar kincidir. Kesin savaş başlayacak."
"Loki yalan söyleme. Küçük heykel onlar ya"
"İnanma görürsün!" diyerek omuz silkti.
"Hem Odin bana neden kızsın ki o iyidir kızmaz."
"Duyduğu an gelecek buraya." demesiyle kapının hızla açılması bir oldu. Odin gelmişti ve kızgın görünüyodu.
"Seni uyarmıştım ilk geldiğinde rahat durmamışsın yine!"
"Şey.. ben çok üzgünüm gerçekten sinirlendim gözüm görmedi bişeyi."
"Dünyada da böylemiydin ?"
"Immm hayır. Asgardda böyle oldum. Farklı diyarda farklı İrem." güldüm kendime ama Odinin yüzüne bakınca gülmem soldu anında. O gülmüyordu.
"O halde Loki sana yaramamış olmalı."
"Yok yok onla alakası yok. Ya tamam tamamen benim aptallığım nerde olduğumu unuttum bian. Şey heykeller için de üzgünüm. Savaş çıkarsa beni köle olarak verirsiniz konu da kapanır." Odin gülerek yüzüme baktı.
"Savaş mı ? Buda nerden çıktı ?"
"Loki dedi-"
"Baba hayal gücü fazla bunun kendini harap etti burda kesin savaş çıkacak diye. Birşey olmaz diyorum yok dinlemiyor." sinsi sırıtışıyla baktı yüzüme. Hain !
"Herneyse iyisin değil mi ? Bak tekrar rica ediyorum rahat dur. Loki yüzünden sinirleniyorsan ondan da uzak dur."
"Zaten midgarda gitmeyecek mi baba ?" Loki ciddi bir şekilde sordu bunu. Yüzündeki duygu tamamen üzüntüydü. Onu benimle ilgili birşeyde böyle üzgün görmemiştim.
"Sen tamamen iyileşip zindana döndüğünde midgarda gidecek elbette.. Ve iyi görünüyorsun. "
"Göründüğüme bakma biliyorsun illüzyon konusunda yeteneğim vardır." Bu cümlesinden gitmememi istediğini tek anlayan ben miyim ?
Odin kafasını sallayarak odadan çıktı.
"Loki ?"
"Sanırım benim. Buyur."
"Savaşa ne oldu ? Utanmıyorsun deme beni kandırmaya!"
"Kanma sende beynin yokmu ? Ufak bir heykelden ne savaşı çıkabilir ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Ice & Fire "
Fiksi PenggemarBuzun ateşe olan aşkı, Ateşin buz ile imtihanı... ❄ &🔥