---FUTURE---

1.1K 101 25
                                    


.
Keyifli okumalar. Yorum ve oylarınızı bekliyorumm  :)

"Ayy Emre ne çene varmış sende de!"

"Bi patlatırım suratına görürsün çeneyi!"

"Aa görüşmeyeli baya çirkefleşmişiz."

"Hah bak şimdi doğru bişey söyledin. Görüşmeyeli değil mi ? Sahi ne kadar oldu anlatsana neredeydin!" Emre baya sinirliydi. Bulduğu laf sokma fırsatını hiç kaçırmıyordu. Haklıydı aslında ona da kızamıyordum. Uzun süredir Asgarddaydım onları öylece bırakmıştım ve benden haber alamamışlardı.Bir bilseler ne haltlar yedim..

"Nerede olduğumu biliyorsunuz ama."

"Hala cevap veriyosun ya sus!"

"Tamam Emre ya burdayım işte ve bak iyiyim.Sorun ne?"

"Sorun mu ? Sen ne zaman bu kadar umursamaz bir kız oldun? Bu Loki sana napmış böyle!"

-Bir bilsen neler yaptı- yaşadıklarım kısa süreli hafızamda canlanırken bir iç çekişle karşılık verdim.

"Belli ki özledin orayı. Bizi de özlemişmiydin acaba!"

"Tabiki özledim hep aklımdaydınız."

"Eminim ki öyleydi.." oturduğum sandalyeden kalkarak Emrenin yanına yürüdüm ve arkasından sarıldım ona. Dayanamazdı bana biliyorum ancak sinirliydi ve sinirliyken çekilmez oluyordu. Alttan almak zorundaydım.

"Hadi ama küsecek misin bana?" cevap vermek yerine omuzlarını salladı. Daha sıkı sarıldım.

"Tamam kızım ya bırak. Otur şuraya."

"Affetmeden olmazzzz!"

"Tamam otur dedim!" gülümseyerek yerime geçtim.Emrenin yüzüne baktım bana bakmıyordu.

"Kim bilir neler oldu orda.Hiç haber vermedin"

"İyiyim Emre. Tamam bir çok şey oldu orada. Kötü zamanlar geçirdim ama geçirdim işte. Loki her zaman yanımdaydı. Korktuğunun aksine beni yalnız bırakmadı ya da zarar vermedi.Mutluyum ben gerçekten."

"Emin misin? Yani iyi olduğuna?"

"Evet iyiyim." yüzünde sonunda bir gülümseme belirmişti.

---

Asgarda Aether ile döndükten sonra büyük bir karşılama hazırlanmıştı bizim için.İhtişamlı sofralar ve eğlenceler hazırlanmıştı.Odin Aetheri alarak gizli bir yere götürmüş ve saklamıştı. O olaydan sonra 2 gün daha Asgardda kalmıştık ve dünyaya gönderilmiştik.Dünyaya döneli 1 hafta olmuştu.

Loki den ise 1 haftadır haberim yok. Benimle herhangi bir iletişime geçmemişti.Onu çok özlemiştim.

---

Emre ile buluştuktan sonra eve döndüm. Ev arkadaşım evde yoktu. Kulaklığımı takarak yatağa uzandım. Tavanı seyrederken gözümün önünden Loki geçiyordu. Acaba ne yapıyordu ya da o da beni düşünüyor muydu? Neden gelmiyordu yanıma? Odin yasaklamıştı evet ama arada izin vereceğini söylemişti.Öyleyse Loki kendi isteği ile gelmiyor demekti.

Bu düşüncelerle boğuşurken midemde ki kıpırtıyla doğruldum. Hep olurdu böyle midem sürekli rahatsızlanırdı. Bulantı olunca kalkıp lavaboya koştum. Yediğim herşeyi çıkarmıştım. Ancak geçmiyordu.Normalde böyle olunca geçerdi. Ancak kustukça kusma hissi geliyordu.Kendimi biraz toparlayıp yüzümü yıkadım. Şimdi daha iyiydim.

"Mide ilacı nerdeydi acaba?"

kendi kendime söylenerek mutfakta ilaç arıyordum. Bulunca bir tane içtim ve yeniden uzandım.Mide agrım hafifleyince uyuyakaldım.

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin