bab 21

5.8K 197 0
                                    

Well bagi bab ni author telah terdelete. Huwaaaaa tidak. Hmhm.

Kita teruska  je. Well setiap ke cliche-an cerita mestila ada watak jahatnya. Pendengki of course la ad di muka bumi ini. Mcm cerita lain watak jahat diva gedik. So,teruskan membaca.

————————————————

"Fine! You win fea" kata raykal membuat aku tersenyum dan membuat yg lain tergaman.

Kwn raykal? Haa tu dorang baru tahu penangan dr raihana sofea!

"Korang apa tggu lagi duduk la. Headprefect kita dh bagi greelight tu" kataku kpd kwn2ku.

"Err kita org duduk sini ye ray" kata ayuni.

"Eh yuni,duduk je,tak payah nk sopan sngt" kata raihana.

"Fea,after recess we need to talk. No objection" kata raykal. "Fine"

Skip

Raihana POV

Aku berjln menuju ke kelas. Tiba-tiba..

"Weyy apa main tarik2 ni. Tak reti nk panggil elok2 ke hah!?" Kataku kpd well tak lain tak bukan raykal farhan a.k.a encik tunang pilihan atok man.

"Kau nak apa?" Kataku. "Kau kan,apa masalah kau duduk kat situ" tanya raykal.

"Eh? Suka hati akula nk duduk situ. Tadi aku cek tak ada pun nama papa. Suka hati kepala otak kau je. Mulai hari ni aku dgn kwn aku akn duduk kat situ waktu rehat" balasku.

"Ee berjwb dgn kau ni buat sakit kepala je. Mcm mana la mummy boleh handle kepala otak senget kau ni fea" katanya sinis.

Terbakar je hati aku ni. "Kau sibuk kenapa? Aku pun hairan mcm mana mama boleh lahirkan kau yg poyo ni" balasku.

"Aku ank mama yg paling baik,paandai plus handsome. Kau jeles la tu" katanya.

"Ek eleh kau ni. Masuk bakul angkat sendiri. Perasan! Dh la semak je layan kau. Chaw!" Kataku.

End POV

Raykal POV

Selepas bercakap dgn fea memang suruh org gila. Haish?

"Ray! Apa yg kau bual dgn rai tadi?" Tanya arif. "Tak da apa lah,saja je nk warning dia. Tapi budak tu masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Haish" kataku.

"Ray,aku rasa peliklaa dgn kau ni. Perempuan lain ramai nk dekat kau. Kau tak pandang pun. Si rai tu selalu je gaduh dgn kau. Cara kau pndg dia tak sama kau ondg perempuan lain. Kau ada apa2 ke dgn dia?" Tanya yazid.

"Ma..mana ada. Korang ni tak da kerja lain ke? Dh jom masuk kelas" balasku.

"Ha nk mengelak la tu. Tu yg tukar topik" kata ziyad.

'Hmm something fishy'-arif

End POV




Pendek je. Tak ada idea. Hmph! Memandangkan tak lama lagi author nk daftar msk sekolah. Haaaa berbulan jugak bercuti. Btw guys goodnight have a nice sleep. Typo abaikan diharap anda suka. Kalau tak suka tak paksa pun. Lol💕

Dia Mr Captain Where stories live. Discover now