"Mummy,shedap tul nashik ayam ni. Mummy nk?" Tanya fasha. "Tak pe,fasha mkn je nasi ayam fasha ni ok?" Kata rai terus menyuap nasi ke dlm mulut fasha.
Ray yg tgh bermain dgn hpnya terus menangkap gmbr rai yg tgh menyuap fasha. Klik!
Ray_farhan
Good mummy! Feeding her daughter eat who love chicken rice😹❤
Post! Gmbr diblur sedikit. Nanti kecoh org lain tahu hubungan dia dgn rai.
Skrol punya skrol ray terlihat gmbr dipost oleh rai. Gmbr itu diblurkan. Caption,omg itu gmbr dia. Tiba2 ray tersenyum. Ray membaca komen.
Raihana_
1000likes 100comments
Unknown wah siapakah daddy tu?
Ziyad20 happy family ha! Sanggup dia berlari dr kedai tahu ank dia menangis😹
_arif siap lari bawak handbag lagi tho!
Lisya_icha sempat eh kau rai!
Rafa👑 good daddy gituItulah komen2 yg terdpt pd gmbr yg dipost rai. Malas nk baca komen2 yg negatif terus mengoff hpnya.
"Daddy,i wanna go to toilet. Please accompany me. Mummy just stay here,eat your nashik" kata fasha. Ray mengangguk lalu didukung fasha.
Dlm kesempatan itu fasha membuka instgramnya. Ray post gmbr. And what!? Gmbr blur seorg perempuan sdg menyuap budk perempuan. It's me!
Ray_farhan
2000likes 300comments
Anonymous wah,ada ank eh?
Unknown huwaaa melepas!
Unknown 2 sedih nya. Untung perempuan tu. I ship!
Y_azid good mummy! Good daddy! Hope till jannah
Yun-i hope kekal yow. Feeding2 jugak doa mkn pun budak jugak nk beri arahan
_arif uish sentap tho @yun-iAku tersenyum membaca komen dr rakan2 ku lain.
Dptkh aku bahagia dgn kal? Aku dgn dia ada hubungan pun ats sbb family. Allah,semoga hubungan kami berkekalan,bahagia dn dirahmati Mu. Aamiin.
💌💌💌
Dlm perjlnan balik. Fasha dh terlelap dalam dukungan rai sambil menyusu.
Kereta mereka berhenti pada lampu merah. Ray menggagau tgnnya ke seat blkg. "Kau cari apa kal?" Tanya rai.
"Ni ha,bantal kecil. Letak bawah kepala fasha. Tak tgn kau penat" terang ray. "Oh ok" terus rai menggantikan tgnnya dgn bantal yg diberi ray.
Rmh datuk seri ikmal
Sebuah kereta volvo masuk ke perkarangan banglo mewah milik datuk seri ikmal.
Raykal POV
Aku melihat seat sebelahku. Tiada bunyi kedgran. Patutla fea dgn fasha tgh tidur.
Aku lihat kita org ni mcm dh sebuah keluarga.
Tok. Tok. Tok.
Cermin kereta aku diketuk dr luar. "Papa,mama" tegurku. "Knp tak keluar lagi? Mama ketuk sbb hairan kereta ada tuan nya tak keluar" kata mama.
"Ni ha! Menantu kesygan mama dgn cucu tersyg tgh tidur" kataku menunjuk ke arah mereka berdua yg lena diulit mimpi.
"Tak pa,papa boleh bawak fasha masuk." Kata papa. "Mama bawa brg fasha lah. Kejutkan rai,don't do anything toward her" amaran mama.
End POV
"Fea,fea,bgn kita dh sampai ni" kejut ray. No respond. "Fea oooo fea,bgn dh sampai. Kang aku tinggal kau dlm kereta naya je nanti" kata ray lagi.
No respond!
"Raihana Sofea bt Hakim! Bgn!" Jerit ray. Ada pergerakan kecil,namun hampa tidur semula.
Hendak tak hendak terpaksa dibawa masuk tanpa rela. Ray keluar dr kereta dan menuju ke pintu sebelah rai.
Ray membuka seat belt. Perlahan-lahan ray mengeluar rai dr perut kereta dan di bawa ala bridal style. Pintu kereta ditutup mengguna kaki.
"Eh? Apa kamu buat ni ray!" Tanya mama. "Hantar fea la" jwb ray blur. "Haih kan boleh kejut baik2?" Balas mama. "Ma,dh bnyk kali ray kejutkan dia ni" menunjuk rai guna mulut. "Siap panggil full name lagi. Tak dgr. Menantu kesygan mama la ni. Dh,ray nk bawak hntr ke bilik dia jap,pastu angkat brg" kata ray terus menuju bilik rai.
Do support my story. Typo harap dimaafkan dan difahami. Semenjak mula sekolah ni author lmbt mengupdate. Harap sabar menunggu
YOU ARE READING
Dia Mr Captain
Teen FictionRaihana atau lebih dikenali Raihana Sofea bt Datuk seri Hakim. di sekolah lama dia,nak dikatakan gangster tak juga sebab dia tak buli orang. tapi dia ditakuti ramai dan dihormati. "Rai,daddy dah uruskan hal perpindahan kamu di sekolah baharu. Next w...