PROLOG

6.1K 224 42
                                    

Świat kryje przed nami wiele tajemnic, które mogą nigdy nie zostać przez nas odkryte i możemy żyć w nieświadomości o ich istnieniu.


Miasto Crux to miejscowość, która wygląda jakby cofnęła się w czasie. Budynki, ulice, maszyny, styl ubioru mieszkańców zdają się być wyjęte z średniowiecza. Mimo tego, panuje tam nutka nowoczesności. Miasto liczy sobie ok. 20 000 mieszkańców. Mottem tej miejscowości jest "Żyj zgonie z wolą Boga, a zostaniesz wynagrodzony w raju" . Wiele ludzi, którzy tam mieszkają są głęboko wierzący. Jednakże, jak wszędzie, znajdą się takie jednostki, które nie żyją w zgodzie. Pozostała większość mieszkańców żyje w pokoju i pomaga sobie wzajemnie. Nie są jednak świadomi, że w ich mieście mogą mieszkać demony, jak i anioły pod postacią człowieka.

Normalny człowiek pomyślałby sobie "Demony i anioły, które podszywający się za ludzi? Pff, bzdura!" Jednakże w Crux'ie jest to rzeczywistość.

Demony nienawidzą aniołów. Ci drudzy zaś, trzymają się od tych pierwszych z daleka w obawie przed karą.

Bywały przypadki, iż piękne i dostojne anioły zamieniały się w demony i nazwano je "upadłymi aniołami". Powodem tego była przyjaźń lub zdrada z tymi złymi.


Czy anioł może zakochać się w demonie? Jeśli tak, to jaka kara go czeka?


*~*~*~*~*~*~*~*~*

Witam was po mojej dość długiej nieobecności. Powodem tego był Pyrkon, który odbył się tydzień temu i niestety brak wolnego.  Pisałam o tym w najświeższym rozdziale opowiadania pt. "Pole Makowe"

Nie wiem, jak teraz pogodzę szkołę z pisaniem, ponieważ znowu jest dużo na mojej głowie. Ale mam nadzieję, że wybrnę z tego jakoś. No cóż, rozdziały powinny się kiedyś pojawić

No ale mniejsza z tym

Jak widzicie wystartowałam z nową opowieścią, którą macie przed sobą. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu wam się spodobała. Nie mogę się doczekać naszego spotkania w następnym rozdziale!

Żegnam się z wami w tym momencie. Następny rozdział pojawi się prawdopodobnie za tydzień!

Do zobaczenia!



The Devil in IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz