9 części Pustki

1K 86 22
                                    

Uważnie kartkowałem strony księgi, gdzie na bieżąco odnotowywane były potrzebne pary rąk do pomocy. Próbowałem dopasować zajęcie, znając mniej więcej w czym dobry jest Maleris.

Znalezienie kilku ofert zajęło mi dość sporo czasu. Zapisałem je sobie na malutkiej kartce i odłożyłem na bok. Zamierzałem omówić ów propozycje z Hakaelem. Chciałem poznać jego zdanie w tej sprawie.

Podrapałem się po głowie i wygodnie rozsiadłem się w fotelu. Rozmyślałem jeszcze nad paroma ważnymi sprawami, które dotarły do mojego biurka, gdy mnie nie było. Delikatnie przejechałem ręką po zabandażowanym skrzydle i klatce piersiowej. Dalej czułem ból, jednakże był on do wytrzymania.

Przejrzałem stertę papierów, która leżała na meblu.

W kupce znalazły się ważne korespondencje. Jako król Pustki władałem jej całością, jednakże jest ona podzielona na 9 części. W każdej z nich na czele stoi jeden demon lub upadły anioł, który został przeze mnie wyznaczony. Działają wedle moich rozkazów i regularnie zdają mi raport, co się u nich dzieje. Oczywiście od czasu do czasu odwiedzam ów krainy.

Pierwszą z tych okręgów było Złe Miasto, które zwane jest także Akutoshi. To właśnie w jego centrum znajduję się mój pałac, na około którego rozciąga się główny rynek. Często tutejsi oraz przyjezdni handlują swoim towarem, którego nie można dostać na terenie Akutoshi. Również tutaj można znaleźć główne wyjście i wejście z Pustki. Obszar jest całkiem sporych rozmiarów, tak więc mieszka tu całkiem dużo demonów, upadłych aniołów czy akshich. Graniczy ono z czterema innymi krainami oraz zajmuje największą część południowej Pustki, która jak na razie została odkryta. Zarządcą Złego Miasta jest Hakael.

Następnym dystryktem jest Przeklęty Las. Jest to najmniejszy obszar na zachodzie. Dzieli granicę trzema krainami, w których skład wchodzi również Akutoshi. Cały teren porośnięty iglakami i niewielką ilością drzew liściastych. Ten teren zamieszkują, tylko i wyłącznie Akshi i ich rodzice. Żyją oni w małych chatkach z drzewa bądź gliny. Kiedy ktoś wejdzie do Przeklętego Lasu nie znając terenu umiera, a jego dusza na wieki błąka się w tym obszarze. Osobiście spotkałem kilka takich perełek. Cóż, nic strasznego oprócz tego, że potrafią cały czas za tobą chodzić i proszą cię, abyś ich wskrzesił. Nadzorcą jest Lotte, który na pierwszy rzut oka zabija swoim spojrzeniem, jak i wyglądem.

Trzeci rejon to Toki no Mota, czyli Dolina Wyklętych, która graniczy z dwoma poprzednimi krainami, jak i trzema innymi. Rozciąga się na północ od Akutoshi i na wschód od Przeklętego Lasu. Jak mówi nazwa, jest to dolina wyklętych demonów, upadłych i akshich. Cały teren znajduję się w wielkim dole, gdzie z zasady panuje niewyobrażalnie niska temperatura. Zdarza się, iż klimat się zmienia i staje się niesamowicie gorąco. Potępieńcy są tam katowani i zmuszani do ciężkich prac, aby odpokutować za swoje winy. Jednakże, jest jedno ale. Nigdy nie powrócą do zwykłego życia i nie wyjdą z tej doliny. Wszystkim opiekuję się Xoir, który z wielką radością przyjmuje nowych wygnańców.

Sąsiadującym z zachodu obszarem jest Czarna Gwiazda. Gdy patrzy się na tą krainę z góry, przypomina kształtem pięcioramienne ciało niebieskie. Mówi się, iż mieszkają tam same potwory, jednakże nie jest to prawdą. Żyją tam osobniki, które przystosowane są do otaczającego mroku. Ciemność i chłód w tym rejonie są czymś normalnym. Na pierwszy rzut oka Czarna Gwiazda może wydawać się cicha i opustoszała, ale wcale tak nie jest. Demony mówią ledwo słyszalnym szeptem dla stworów z zewnątrz, które nie mają dobrze rozwiniętego słuchu. Nie ma tam czegoś takiego jak dom czy chata. Wszyscy ukrywają się w okolicach jakiś bagien i wilgotnych miejsc. Dosyć śmiesznie to wygląda, ponieważ przechodząc się zauważyć można oczy na drzewie, w krzewie bądź w ziemi. Z tych ślepiów często bije światło, także nietrudno je ominąć. Pieczę nad tym terenem sprawuje Yleni.

The Devil in IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz