[I Was Never Insane|]

590 30 7
                                    

Whooopwhoop!! Sommarlov för mig!! No, actually I'm not happy. Why? Jo för en av mina mentorer slutar!!! Han var vår favoritlärare! Seriöst. Det är inte okej. Vi hade ett år kvar, ETT!!! Vafan. Har är omtyckt av alla. ALLA. Men han bor på fel sida av stan så det är rätt långt till hans jobb och det tar sin lilla tid att åka hit. Men guys, om det någon som går på Frysen, åk 6-9 och har B språk franska, om ni får en ny lärare i franska eller engelska, snälla ta hand om och uppskatta honom lika mycket som vi!
Och inte nog med det. Vår andra favoritlärare ska också sluta för att han inte har behörighet! Wtf. Asså alla slutar seriöst. De avskyr nog oss i hemlighet. Nej okej, det gör de inte men man börjar ju undra liksom. Från 7:an har det slutat 5-6 lärare. På två fucking år ni måste skämta!?!
Haha okej, jag ska komma till det jag tänkte säga istället för att tjata om min upprördhet och ångest. Jag ska vara tyst nu.

Min deckarnovell som jag skrev till skolan är häääär! Eller originalet var menat för Wattpad så jag var tvungen att göra om den och korta ner den till skolan. Men den blev ändå väldigt lång för ett skolarbete😂.
Så här har ni en synopsis. (En bit finns inte i berättelsen eller beskrivningen så den är kanske lite konstig.)

Mitt namn är Serenity. Serenity Blake. Men den här berättelsen handlar faktiskt inte om mig utan de som uppfostrade mig. Inte mina föräldrar utan två tonåringar.
Maera Sicaria och Jacob Salvatori.

Efter en incident spärras flickan Maera in på mentalsjukhuset ALMH i Aurora Lake. Men ALMH är inte som andra mentalsjukhus. Det ligger något skumt över det. Speciellt när ägaren Gerardo Calarook kommer in i bilden. Kommer Maera och hennes vän Jacob kunna undfly den sadistiske mannen? Eller kommer de vara fast i hans grepp för evigt?

Okej så alltså handlar den om 17 åriga Maera som hamnar på ALMH. ALMH är mycket konstigt och rykten har spridits om det över hela Aurora Lake. Hemska rykten. Obehagliga rykten.

För de som är känsliga för mord, gore och blod bör kanske inte läsa kapitel 12..... Ehh... Ja. Ni har blivit varnade iallafall så kom inte till mig och klaga efteråt😂😅
Aja, det var allt för mig! Gå gärna och kika in på den😘
Hejhej!

Familiaris Academy ~ StarbornOù les histoires vivent. Découvrez maintenant