'Wanneer gaan we dan eigelijk ?' Vraag ik als we samen op de bank zitten. 'Volgend weekend gaan we, en we gaan 2 weken !' roept job snel. ik begin te lachen en zeg: 'Ik ga maar eens naar huis denk ik' rein staat op en zegt: 'ik breng je wel even' ik glimlach naar hem, en samen naar zijn fiets. ik ga achterop zitten. Ik doe mijn armen om zijn middel, en leg me hoofd tegen zijn rug. Als we thuis zijn loopt hij nog even mee naar binnen. 'Mam ik ben thuis.' roep ik. 'Mam ik ben ook thuis.' Roept rein. Ik begin te lachen. Dan komt me moeder aanlopen en vraagt aan rein: 'eet je me rein ?' Rein knikt en zegt: 'euhmm is goed hoor mam.' 'Mam rein heeft gevraagt of ik volgend weekend mee ga op vakantie.' Mama kijkt me aan en zegt: 'jaa tuurlijk mag je mee. Waar gaan jullie heen ?' Vraagt ze aan ons. Rein zegt: 'naar italie, 2 weektjes.' 'Owh wat leuk.' Zegt mam. Ze weet dat rein echt alles is voor me. 'maar esmee moet je niet een nieuwe bikini hebben dan ?' Zegt mam. 'Owhjaa eumhh is het goed als ik vera mee en nog even wat gaan winkelen ?' Vraag ik. Vera is al een tijdje een hele goede vriendin van me, en ze is het vriendinnetje van nils. 'Jaahoor natuurlijk mag dan.' Zegt mam. Rein zegt 'dan vraag ik ook wel of de jongens hierheen komen.' Ik lach.