WAAAAAAT ! 2 weken naar italie ? Super leukk !' Roept vera door eindhoven. Ik begin te lachen. Plots horen we allemaal meiden gillen achter ons. opdat moment voel ik een paar handen voor me ogen gaan, ik hoor vera gillen. Als de handen weggaan staan ineens rein nils daan en owen voor ons. We geven ze een knuffel, rein geeft me nog snel een kusje op me wang. Ik zie dat vera ook een kus krijgt van nils. Me z'n alle lopen naar het station om starbucks te halen. 'Heb je al een nieuwe bikini ?' Vraagt rein. Ik knik en zeg: 'jaa zeker.' 'hij is echt super cool !' Roept vera dan. We beginnen te lachen. 'Jaa ik ben helemaal klaar voor italie.' Zeg ik. 'Owh gaat esmeetje mee naar italie ?' Vraagt owen aan rein. ik zie dat rein een lach op zijn gezicht krijgt 'jaaa zeker !' Zegt rein snel. 'Owhja dat was de verrassing van gisteren toch ?' Vraagt daan. Rein knikt. ineens komen fee en kelly starbucks binnen en komen bij ons zitten. De hele middag hebben we met z'n 8e bij starbucks gezeten. We staan op en lopen naar buiten. Ineens komen er meiden op ons af en vragen of ze met de jongens op de foto mogen. Ik zie dat ze me aan staan te kijken. Rein komt naar me toe en geeft me een kus. Dan kijken de meisjes me boos aan. Ik geef rein snel een knuffel. Owen ziet het en zegt even later tegen me 'laat ze maar, ze zijn gewoon jaloers ! Je bent ten slotte het meisje van rein en je bent echt perfect geloof me' ik glimlach geef hem een knuffel en zeg: 'je bent echt me beste vriend.' Ik geef hem een (vriendschappelijke) kus op zijn wang. owen en ik zijn al vrienden vanaf groep 1, hij weet altijd hoe hij me weer vrolijk maakt. 'Eten jullie mee bij mij thuis ?' Vraagt rein aan vera fee kelly en mij. We knikken en lopen naar de fietsen van de jongen vera bij nils acher op natuurlijk fee bij daan kelly bij owen en ik ben rein. Als we bij rein zijn gaan we op de bank zitten. Ineens roept fee: 'zullllen we vanavond film kijken.' Iedereen knikt en vind het een goed idee. 'Blijven jullie ook slapen ? Dan legen we de matrassen op de grond.' 'Jaa gezellig !' Roept fee. 'maaaaaaam mogen esmee vera fee en kelly ook blijven vanavond ?' 'Natuurlijk mag dat gezellig.' Zegt rein's moeder. We gaan onze spullen halen. Als ik terug ben zijn de andere meiden er nog niet. Ik bel aan, rein loop naar de deur en als hij me ziet draait hij om, dan komt owen en maakt de deur open. Als ik de kamer in loop beginnen de jongens te lachen, ik loop op rein af en begin hem te kietelen. Dan begint owen ineens met een kussen te slaan, nils en daan pakken ook een kussen en doen ook mee. We liggen op de grond van lachen. Op dat moment gaat de bel. 'Ik ga wel.' Roept nils. Dan komen de meiden binnen en kijken ons lachend aan. Dan beginnen we nog harder te lachen 'zullen we maar eens wat gaan eten ?' Zegt rein dan.