064.

220 7 2
                                    

'Ik hou van je zusje, ik ga niet dood.' Fluistert een bekende stem. 'Laura ?! Ohgosh alsjeblieft wordt wakker. Ik kan niet zonder je.' Snik ik. Een van mijn tranen valt op laura hand. Langzaam gaan haar ogen open. 'doe is normaal. Ik laat je toch niet alleen sukkel.' Fluistert laura zwak. Ik geef haar een knuffel. Op dat moment komen daan en rein binnen. 'LAURAAA' roepen ze allebei tegelijk. Daan laat zowat zijn drinken vallen en rent naar laura toe. 'Alsjeblieft laat me nooit meer alleen. Ik kan echt niet zonder je. Ookal was het maar voor een dag.' Zegt hij. 'Moeten we niet iets van een dokter roepen ofzo ?' Vraagt rein twijfelachtig. 'Eerst willen wij haar even verwelkomen gekkie.' Zeg ik tegen rein. 'We laten jullie wel even alleen..' roep ik er achteraan en knipoog naar daan. Samen met rein lopen we de deur uit.
~Vanuit daan~
Ik pakt laura's hand en geef er een kusje op. 'Lieve laura, ik ken je nog niet zo lang.. maar sinds ik jou ken is mijn leven zoveel beter geworden. Ik kan echt niet meer zonder je, ik hou van jou. will you be my main girl ?' Zeg ik zacht. Ik zie dat er een traan langs laura gezicht naar beneden rolt. Opeens komen er 2 dokters binnen die laura's bed meenemen. 'Hou vol lau. Als je terugkomt sta ik hier op je te wachten. Ik hou van je onthoud dat goed.' Roep ik haar na. Dan komen esmee en laura binnen gerent. 'Wow wat gebeurde er ? Waarom werd ze meegenomen ?' Roept esmee onbegrijpelijk door de kamer heen. Ik sla me arm om haar heen. 'Het komt goed. Ze is een sterke meid, samen vechten we ons er doorheen.' Fluister ik. Ze kijkt me raar aan. 'Heb je laura gevraagd ?! Ohmygosh wat zei ze ?' Vraagt esmee nieuwschierig. 'Toen ze wilde antwoorden kwamen die mannen binnen en namen haar mee.' zeg ik zacht en ik voel dat er een traan langs me wang naar beneden valt. 'Ahw het komt wel goed broertje ! Ze vind jou ook echt wel leuk.' Zegt rein en slaat zijn arm om me heen.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu