'nounou ees dat wordt een hele uitleg naar mama toe..' zegt laura ik kijk haar boos aan. ze begint weer te lachen. 'nou reintje ben maar blij dat paps in amerika woont want als hij dat wist had je waarschijnlijk een gratis facelift gehad..' zegt laura. rein kijkt haar ernstig aan. 'woont jullie vader in amerika ?' roept arianne verbaast. Laura knikt. 'uhh jaa hoezo eigenlijk ?' vraag ik aan arianne. 'nou euhm de man van mijn biologische moeder woont daar ook. ze zijn gescheiden nadat hij erachter kwam dat mijn moeder vreemd gegaan was met mijn vader.. mijn moeder en die man hadden samen al een tweeling volgens mij.' legt arianne uit. 'wow dat is toevallig joh.. onze ouders gingen ook door zoiets uit elkaar we waren net een jaar oud. eerst woonde papa gewoon hier in waalre. alleen torn we 12 werden wilde hij naar amerika.. ik wilde altijd al een keer naar amerika en nu mocht ik er gaan wonen.' vertelt laura. 'wow ja dat is echt toevallig..' voeg ik er aan toe. 'hahah dadelijk zijn jullie nog zusjes !' roept rein en de jongens beginnen te lachen. we kijken de jongens heel serieus aan en daarna kijken we elkaar aan. 'neee dat kan toch nooit..' zegt arianne verbaast. 'nee dat is bijna onmogelijk..' voegt laira er aan toe. 'jammer dat mama vanavond niet thuis is, anders hadden we het kunnen vragen natuurlijk. ze is wel naar die ene man toe, omdat hij pas hierheen verhuist is en ze hem pas in de winkel tegenkwam ofzo iets.' vul ik ze aan. 'wat serieus ? is dit nou toeval of wat..' zegt arianne verbaast. 'hoezo dan ?' vraagt daan nieuwschierig. 'nou papa zei dat mama vanavond naar hem toe zou komen..' vertel arianne. 'achjoh dat zal wel gewoon toeval zijn.' zegt nils. 'ik zou het best leuk vinden hoor.. nog een schoonzusje erbij. want tja kijk nou naar laura.. ze is echt niet gezellig ofzo hoor.' zegt rein voor de grap. voor hij het weet heeft hij al een kussen in zijn gezicht gekregen door laura. 'haha nou rein ik denk dat je weinig kans maakt op een nieuw schoonzusje. het lijkt me wel heel toevallig anders..' zegt daan. 'jaa inderdaad.. maar hey ik ben zo moe eh.. zullen we gaan slapen ?' vraagt owen terwijl hij gaapt. we knikken en lopen met z'n alle naar mijn kamer waar de luchtbedden al klaar liggen. 'ees ik mag toch wel bij jou in je bedje komen liggen toch.. het is zo koud zonder me knuffelbeertje..' fluistert rein in mijn oor. 'tuurlijk mag je dan schatje.' zeg ik zacht terug.