040.

263 9 0
                                    

'lauraaa ik ben thuiss, rein en arianne zijn er bij.' zeg ik met een knipoog. ze loopt naar arianne toe en geeft haar een hand. 'haii ik ben laura, esmee's tweelingzus.' zegt laura blij. 'heyhoii ik ben arianne.' zegt arianne. 'zullen we Starbucks gaan halen op het station ?' roept rein vrolijk. laura wist al dat we een verrassing voor arianne hadden. 'jaa kom dan laten we arianne ook een keer Starbucks proeven. dat had je nog nooit op toch zei je ?' vraag ik snel. ik zie dat arianne twijfelt. 'jaa kom doen we. ari dat moet je doen dan gaan we daarna gelijk naar de kfc.' vult laura me aan. 'jaaa dat vind owauuw' roept rein omdat ik hem tegen zijn been aan trap. 'rein aap mond dicht.' roept laura een beetje boos. arianne kijkt ons heel raar aan. 'wattefack waarom doen jullie zo geheimzinnig..?' vraag arianne. 'euhm nee niks hoor. kom we gaan anders is de Starbucks dadelijk dicht.' zegt rein snel. we lopen naar het station. ineens voel ik mijn telefoon trillen, het is owen.
owen: hee chickiee, ligt de sleutel op de afgesproken plek ? esmee: ja hij ligt klaar.
owen: zijn jullie al onderweg naar het station ? wacht noem me maar even snel mama nu dan valt het gesprek minder op.
esmee: ja mam is goed, alles is klaar. wij zijn even snel naar het station om starbucks te halen. daarna gaan we even naar de kfc eten halen.
owen: oehh jaa kfc lekkaaah. neem je ook voor ons starbucks en kfc mee ?
esmee: hahah jaa hoor mam.
owen: rein weet wel wat we willen hahaha. owh we zijn nu bij jou thuis. ik ga ophangen. ik zie jullie dadelijk wel.
esmee: jaa mam komt goed. tot snel.
*verbinding verbroken*
'wiee was daaaat ?' vraagt rein nieuwschierig. 'dat was mama.' zeg ik en knipoog naar hem. rein snapt eerst niet wat ik bedoel maar na een tijdje hem serieus aankijken snapt hij wat ik bedoel.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu