'owh shit ik ben me sleutel vergeten..' roept laura overdreven. 'laura sukkel.. esmee heb jij hem wel 'wow bestellen jullie altijd zoveel starbucks en kfc ?' vraagt arianne als we met drie vollen tassen naar buiten lopen. ik merk dat rein zenuwachtig wordt, ik voel dat ik rood word 'uhu wel als rein honger heeft, dan is hij echt een vreetbeer.' zegt laura kalm. 'zullen we maar snel terug gaan, voor dat alles koud is.' zegt rein snel. arianne kijkt ineens heel raar. 'wat is er toch met jullie aan de hand.. waarom doen jullie al de hele avond zo geheimzinnig.' vraagt arianne een beetje verlegen. 'tja rein is nogal zenuwachtig omdat hij zondag fotoshoot heeft, voor het nieiwe album. we mochten het eigenlijk nog aan niemand vertellen.' verzin ik snel. arianne kijkt me goedkeurend aan. ik hoor laura en rein van alles fluisteren. ineens beginnen ze super snel weg te rennen. het is allemaal zo afgesproken maar ik doe net alsof ik van niks weet.bij ?' vraagt rein. ik schud mijn hoofd. 'misschien moeten we gewoon aanbellen en komt iemand de deur wel open maken.' zegt rein droog. we beginnen alle vier kei hard te lachen, en rein op de deur begint te rammen. ineens gaat de deur open. 'wowwowwow die deur hoeft niet kapot meneer van duivenboden. je bent hier niet thuis.' roept daan al hij de deur open maakt. 'OH MY GOSH jij bent daan zwierink.' roept arianne en begint kei hard te gillen. 'euhmm ik was toch nils ? of was ik toch owen..' zegt daan twijfelend. arianne weet niet wat ze moet zeggen of moet doen. 'tss daan dikkop ga is aan de kant dan kunnen we naar binnen anders wordt ons eten koud.' roept rein en duwt daan zacht aan de kant. 'haii ik ben daan' zegt daan tegen arianne en geeft haar een knuffel. we lopen met z'n alle de kamer in. 'daan pak je spullen vast dan brengen we ze vast naar mijn kamer.' zeg ik. arianne kijkt me vragend aan. 'blijft daan ook slapen .. oh my gosh..' roept arianne. 'eees in welke kamer moeten de spullen staan ?' roept een stem naar beneden. 'wacht maaar we komen er al aan aap.' roept rein naar boven en we rennen naar boven. daar staat ineens owen. 'oh my gosh jullie maken me helemaal gek. ohmygosh oweeeeeen.' roept arianne blij en ze geeft hem een knuffel. 'haii arianne, was jij ook niet een keer bij een van onze meet&greet ?' vraagt owen. 'whut ohmygosh hoe weet je dan.. dat was 1jaar geleden.' zegt arianne verbaast. 'tja mooie meisjes onthoud je nou eenmaal.' zegt owen lief. arianne begint te blozen lacht lief naar hem. 'fieuwtfieuwt owiee niet zo sjansen. je hebt een vriendin eh. kom pak je spullen en zet ze maar in mijn kamer.' zeg ik. owen kijkt me een beetje boos aan. hij pakt zijn spullen en we lopen mijn kamer binnen. 'oh hey zijn jullie er al.. ? ik lag al bijna te slapen.' zegt nils als we mijn kamer in stappen. 'ohmygosh hadden jullie dit afgesproken ofzo ?' vraagt arianne verbaast. 'hahah we hadden je vanmiddag toch al gezegd dat we een verrassing hadden voor je.' zegt rein lachen. 'zullen we nou die kfc opeten want ik heb honger..' roept daan. 'jaa en ik het zin in starbucks.' vult nils hem aan. 'oh hadden jullie daarom zoveel bestelt ?' vraagt arianne. iedereen begint te lachen en lopen naar beneden.