034.

267 9 0
                                    

als de meiden weer weg zijn loop ik naar daan toe. 'zullen we echt praten ? volgens mij is er iets..' fluister ik naar hem, hij knikt en samen lopen we weg bij de rest. 'wat is er aan de hand ? gaat het wel goed tussen jou een fee ?' zeg ik twijfelend aan hem. hij schudt zijn hoofd en vertelt zijn verhaal. 'wauw ja ik snap dat je in de war bent maar je moet duidelijk zijn tegen ze alle twee. dat is ook het beste voor je zelf..' zeg ik. ik voel me nu net zo'n liefdesdokter uit zo'n TV programma. daan geeft me een knuffel. 'bedankt. echt heel erg bedankt dat je me geholpen hebt !' zegt daan tegen me als we richting de jongens lopen. 'wow de tijd gaat echt snel in de vakantie. het is alweer zes uur 's avonds ik moet echt naar huis anders ben in vanavond pas zo laat thuis..' zegt nils als hij op zijn horloge kijkt. daan knikt. 'jaa inderdaad ik moest ook maar eens gaan. ik heb nog best wat huiswerk te doen. ik spreek jullie vanavond nog wel op whatsapp.' zegt daan en hij loopt met nils naar het station. met z'n vieren lopen we richting rein's huis. 'moeten jullie nog wat doen voor school ?' vraagt laura. rein en ik knikken. 'jaa we moeten leren. na de vakantie begint de proefwerkweek.' zegt rein. owen begint te lachen, hij is morgen vrij. 'owiee is het goed als ik dat even mee naar jou ga ? dan kunnen we nog wat bijkletsen' stelt laura aan owen. samen fietsen ze naar owen. 'kom je nog even mee naar mijn huis ? ik heb nog een verrassing voor je.' zegt rein en geeft me een kusje op mijn lippen. ik knik en hand in hand lopen we naar het huis van rein. 'wacht hier even.' zegt rein en hij rent de kamer in. als hij terug komt heeft hij een blinddoek in zijn hand en knoopt hem voor mijn ogen. 'oke ees rustig blijven ik leid je de weg.' zegt rein. 'nou euhm als ik dan rustig moet blijven..' zeg ik voor de grap. rein loopt expres een paar rondjes door het huis. als we richting de voordeur lopen hoor ik dat de auto loop. rein tilt me op en zet me in de auto. 'rustig maar we zijn er bijna prinsesje.' zegt rein en geeft me een kusje op mijn voorhoofd.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu