~Vanuit esmee~
'Es, wat is er allemaal gebeurt ?!' Roept laura als we binnen komen. 'Ook goede middag..' zegt rein sarcastisch. Laura kijkt rein een beetje boos aan. Ik voel me telefoon trillen het is een sms van daan.. "ZEG PLEASE DAT ER NIKS WAS.. ZE MAAKT ZICH ZOVEEL ZORGEN OM JE.. X" ik maak een gebaar dat het goed is. 'Er was niks, ik had alleen een beetje buikpijn maarja..' zeg ik. Laura kijkt me onderzoekend aan. 'Nouja kom we gaan naar huis. Ik word helemaal gek hier.' Zegt ze. We beginnen te lachrn en lopen naar de auto waar daans moeder al zit te wachten. 'Oh lieverd toch, je hebt ons echt laten schrikken..' zegt daan's moeder als laura alles uitgelegd heeft. 'Mam kan je me deze week ziek melden ?' Vraagt daan aan zijn moeder. 'Waarom dan ?' Vraagt ze. 'Nouja laura gaat deze week naar school voor esmee omdat je al een beetje begint te zien dat ze zwanger is, en Haar moeder is nog bij hun oma. En ik heb lau en rein belooft dat ik goed op es moet zou letten.' Zegt hij. Zijn moeder kijkt hem bedenkelijk aan. 'Nouu vooruit dan maar voor deze keer.' Zegt ze. Daan geeft haar een kus op haar wang. 'Ik heb honger joh !' Roept owen als we binnen komen. 'Jaa ik ook.' Roepen rein laura en ik tegelijk. 'Kfc of macce dan maar.' Zegt arianne. 'Macceee !' Roepen rein en ik. Iedereen begint te lachen. Als we uit gelachen zijn lopen we met z'n alle lopen we naar de mac.