004.

484 14 0
                                    

"Omwt snackbar met bestfriends @xvera287 @maingekx @KellyMoerkens @reinduif @NilsKaller @0547daan enn @OwenPlayfair" tweet ik. Iedereen retweet mijn tweet, en lopen weer veder naar de snackbar. Als we terug zijn bij reins huis, vallen we neer op de bank. Vera langs nils fee langs daan owen langs kelly en ik natuurlijk langs rein. 'Lusten jullie wat drinken ?' Roept rein ineens. We knikken. Daan en rein lopen naar de keuken. Na 10 minuten ga ik kijken waar ze blijven. Ik eens hoor ik daan zeggen: 'ze is echt superleuk maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind..' dan kom ik binnen lopen en vraag: 'wie vind jou nou niet leuk daan.. nou vertel eens wie vind daantje leuk ?' Daan word rood en zegt: 'ik vind fee leuk, ze is zo mooi lief leuk ze is gewoon perfect weet je. Alleen vind ze mij niet leuk denk ik..' ik krijg een glimlach op me gezicht, ik weet namelijk dat fee daan echt super leuk vind. Als we samen zijn praat ze echt alleen maar over daan. Rein kijkt me aan en ziet dat ik lach hij vraagt: 'weet jij niet of fee daan leuk vind ?' 'Jaaa dat weet ik, ze vind je helemaal geweldig daan ze praat echt de heletijd over je.' Dan zegt rein ineens: ' ze pas echt super bij je en ze is wel echt een mooi lief meisje, ik hoop dat jullie gelukkig worden samen !' Daan twijfelt maar krijgt dan toch weer een lach op zijn gezicht. 'Ik ga het vragen, ik weet alleen nog niet wanneer en hoe..' ik zeg tegen daan: 'komt goed daantje, we helpen je wel. En nu snel terug voor dat de rest dadelijk ook nog komt.' Ik geef ze nog even een knuffel, en dan lopen we snel terug naar de kamer. 'Zozo dat duurde lang.' roept fee ineens. Ze begint te lachen. Ik zie dat daan rood word. 'Welke film gaan we kijken ?' Roept rein ineens. 'HORROR !!' roepen de jongens snel. 'Neeee geen horror' zeg ik rein gaat naast me zitten en zegt: 'ik bescherm je wel prinssesje van me. &#9825;' ik geef hem een kus op zijn wang. Ik zie dat nils vera ook bij zich genomen heeft om haar te beschermen. Ik kijk daan aan en knik. Daan gaat dichter bij fee zitten, en slaat zijn arm om haar heen. Fee legt haar hoofd tegen daan zijn borst. ik lach naar daan, en dan kruip ik snel bij rein op schoot. Als de film afgelopen is gaan we slapen. We gaan naar de badkamer. 'Wij zijn eeeeerst.' zegt rein snel en rend de badkamer in.' 'NEEEEEEEE wij eeerst' roep ik en ren achter rein aan. Als ik de badkamer in loop is die leeg. 'Hallloooo, reinn.. waar ben je' ineens gaan de lichten uit en roept iemand: 'handen omhoog of ik schiet !' ik begin te gillen. Op dat moment gaat de lamp aan en rein begint te lachen en geeft me een knuffel. 'Wij nemen de badkamer boven wel rein, succes met de meiden.' Roept owen dan en ze lopen naar boven. Rein blijft bij ons beneden dan zegt kelly ineens: 'af en toe ben je echt net een meisje eh reintje' we beginnen te lachen. Rein loopt heel overdreven als een vrouw door de badkamer. We beginnen nog hard te lachen. Als we klaar zijn met make-up afhalen lopen naar de kamer. Rein roept snel nog: 'ik kom zo want ik moet nog even douche.' 'is goed lieverd.' zeg ik en geef hem nog snel een kus. Als we ik de kamer zitten horen we ineens iemand onder de douche zingen, het is rein we lopen naar de deur en luisteren hij zingt my maingirl. Ik begin ook mee te zingen. Dan vraagt nils ineens aan me: 'is dat niet het liedje wat rein voor jou raam stond te zingen.' Ik glimlach en zeg: 'jaaa dat was dit liedje'op dat moment gaat de badkamerdeur, en rein naar buiten en kijkt ons raar aan. Hij zegt h-h-hebben jullie de heletijd staan luisteren. We beginnen te lachen. Dan zegt owen: 'klonk wel goed man mooi lied esmee kon bijna vliegen' ik glimlach en zeg: 'moest gewoon weer denken aan die avond dat je voor me raam stond.' Ik voel dat ik rood wordt. Rein geeft me een knuffel en lacht 'dat was echt super, ik weet nog precies hoe dat ging.' Zegt hij ' jaaa en Gisteren was het een jaar geleden dat daan en ik daar bij stonden, en jou voor het eerst zagen. want owen kende je al toch ?' Vraagt nils. Ik knik. 'Jaa klopt de dag dat ik jullie voor het eerst in het echt zag. En tjaa owen en ik zijn al beste vrienden vanaf groep 1. En ik plof naast hem neer in de bank en begin te lachen. 'Zullen we maar eens gaan slapen het is half 1.' Zegt kelly. 'Goed idee kell ik ben echt op' zegt daan en hij vraagt heel lief: 'feee kom je bij mij liggen. En fee word rood en gaat bij daan liggen kelly bij owen vera zoals normaal bij nils en ik ben mijn reintje <3 ik vraag nog snel aan rein: 'waar zijn je ouders eigelijk ?' Bij m'n oma slapen.' Zegt rein. Dan vallen we snel in slaap.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu