014.

305 12 0
                                    

'Rein.. ? Nils.. ? vera.. ? Waar zijn jullie heen ?' Roep Ik en loop naar het bed daar ligt een briefje op. 'Kom snel naar de lobby ! Ik heb een verrassing voor je x R' staat op het briefje. Ik kleed me snel om en ga naar beneden. In de lobby hangt weer een briefje er staat op: 'loop snel naar buiten x R' snel loop ik door naar buiten 'yess weer een briefje hoor.. pff waar blijft hij nouu..' zegt ik en lees het briefje er staat op: 'kom naar het strand daar wacht ik op je mijn prinsses x R' snel loop ik naar het strand. Er liggen allemaal roze blaadjes en in het midden staat een tafel helemaal gedekt en kaarsje op het zand. Ineens zie ik dat rein aan komt lopen en hij zegt: 'WAUW wat ben je mooi ! Je bent echt een prinsses.' 'Wel jou prinsses' zegt ik. Hij pakt me vast en geeft me knuffel, ineens voel ik zijn lippen op de mijne. Zijn lippen zijn zo zacht, ik kan wel uren zo blijven staan. 'Kijk zonsondergang.' zegt rein en hij neemt me mee naar een bankje we gaan zitten en kijken tot de zon onder is. 'kom we gaan eten, de tafel is waarschijnlijk al gedekt door nils en vera.' Zegt rein 'als ze niet weer staan te kleffen natuurlijk !' Zegt ik lachen. Wel lopen hand in hand over het strand naar de tafel die prachtig gedekt is. 'Dit is echt zo lief van je rein ! Ik houd echt heel veel van je !' Zeg ik en geef hem een kus. Het lijkt even alsof we in de hemel zijn het is zo mooi allemaal. 'Je had het er erg moeilijk mee dat je opa ziek was, je dacht dat ik je inruilde voor een paar rare mainiacs. Dus dan moet ik even laten zien dat jij gewoon het allerbelangrijkste bent in mijn leven en dat zal nooit veranderen lieve esmee !'

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu