029.

266 10 0
                                    

hehe eindelijk daar zijn jullie hoor. eesss kom is snell ik heb gehoort dat ik jou snel moet leren kennen.' roept een meisjes stem. daan en ik komen samen de kamer binnen. 'esmee wat is er ? waarom moet je nou huilen ?' vraagt rein als ik op de bank ga zitten. 'cas.. hij was er net weer, hij was me weer aan het lastig vallen toen ik met daan aan het praten was. daan heeft hem geslagen en toen is hij weg gegaan.' snik ik zacht. 'WAAAAT ? cas ? welke cas ? toch niet het broertje van kimmie ofwel ?' roept het meisje weer. 'euhmm j-j-jjawel dat is die cas.. maar hoe ken je hem dan ?' vraag ik geschrokken. 'nou zoals ik al zei net cas is het broertje van kim en kimis mijn beste vriendin al vanaf groep 3.' legt ze uit.'waaat ?! is hij het broertje van kim ?' roept rein verbaast en het meisje knikt heftig. 'maar ik ben trouwens anne. reintje is mijn kleinegrote broertje, we zijn al beste vriendinnen sinds toen we 1 jaar waren.' zegt het meisje. rein kijkt anne een beetje beledigd aan als anne zegt dat rein haar beste vriendin is. hij begint haar in haar zij te porren. anne begint te gillen: 'REEEIIIINN NEEEE NIET DOEN STOOOOOOP ALSJEBLIEEEEFT..' rein stopt met porren en loopt naar me toe en geeft me een klein kusje op me mond. dan gaat de bel ineens. 'eess wil je alsjeblieft opendoennn.' vraagt rein met een schattig stemmetje. ik begin te lachen en loop naar de deur.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu