'NILSS, Wat is er gebeurt ?!' Roept rein als nils al bij de deur staat te wachten. 'Daan en laura waren samen van de trap gevallen. Daan heeft alleen een hersenschudding.. maar lau ligt in coma..' snikt nils. 'WAAAT ?! WAAR IS LAURA ? IK MOET NAAR HAAR TOE ! NU.' schreeuw ik met tranen in me ogen. 'Ees chil het wordt echt niet beter als je laat te flippen.' Roept vera terwijl ze aan komt lopen. 'Wat nou chil ? Me zusje ligt godverdomme in coma..' schreeuw ik bot naar haar. 'Ees stop ! Veer heeft gelijk je help laura hier echt niet mee..' zegt rein. Ik laat mezelf op de grond vallen en begin te huilen. 'Mijn schuld.. het is allemaal mijn schuld !' Roep ik huilend. ik voel dat nils naast me komt zitten. 'Rustig maar, het is echt niet jou schuld. Ze hadden alle drie nooit zoveel moeten drinken.' Zegt nils zacht terwijl hij zijn arm om me heen slaat. 'Kom laten we gaan kijken hoe het met daan gaat. We mogen namelijk niet naar laura want de dokters zijn haar aan het onderzoeken.' Zegt vera. Rein steekt z'n hand naar me. Hij trekt me omhoog en geeft me een stevige knuffel. 'Alles kont goed schatje. Ik beloof het je.' Fluistert hij. We lopen met vieren naar de kamer waar daan ligt. Hij slaapt. Ik loopt naar zijn bed en pak zijn hand. 'Stomme sukkel dat je bent.. waarom doe je dit. Wordt alsjeblieft weer snel beter. Ik kan niet zonder je.' Fluister ik naar hem. 'Het spijt me lau, ik had het nooit moeten doen..' fluistert hij terug en knijpt zacht in me hand. 'Ik ben esmee.. laura ligt in coma omdat ze te veel gedronken heeft.' Zeg ik zacht. Daan's ogen vliegen open, hij springt zowat overeind. 'Waat waar is lau, ze gaat het toch wel redden he ?! Ohman dit is allemaal mijn schuld ! Ik had haar nooit die drank moeten geven.' Zegt hij boos. Hij valt weer plat op zijn bed. 'Daaan doe rustig ! Je maakt het alleen maar erger voor jezelf !' Roept owen wazig vanuit de stoel. Zijn ogen zijn helemaal rood. Arianne zit draaierig op zijn schoot te sukkelen. 'Mogen we naar laura toe ?' Vraagt arianne onschuldig. 'Ik ga wel even aan de dokter vragrn of we bij haar mogen.' Zegt rein en wil naar buiten lopen. *Bonsss* de deur vliegt tegen rein's neus aan. 'AUUW !' Roept hij. 'Owh sorry, meestal staan er geen mensen voor de deur.' Zegt de dokter die binnen komt. Rein kijkt hem een beetje boos aan. 'Jullie horen toch bij laura ?' Gaat hij verder. We knikken allemaal. 'Dan heb ik slecht nieuws en nog slechter nieuws voor jullie..' zegt hij. 'Wat dan meneer ?!' Roept rein boos. 'Nou, deze jongeman heeft waarschijnlijk een zware hersenschudding..' zegt de dokter. 'Hoe kan je nog weer een hersenschudding krijgen zonder hersens.. ?!' Roept nils droog.' 'Erg grappig nils !' Zegt daan beledigd. 'Grapje maar broer. Maar wat weet u van laura dan ?' Vraagt nils verder. 'Nou.. als ze niet binnen een week wakker wordt is ze dood..' vertelt de dokter rustig. Ik val weer op de grond neer en begint kei hard te huilen. 'NEEE ! NEEE DAT KAN NIET HET MOET EEN FOUT ZIJN.' Roept daan boos. 'Sorry meer kan ik niet doen. Jullie mogen bij haar als je wilt.' zegt de dokter en loopt de kamer uit.