065.

223 8 0
                                    

~Vanuit esmee~
Na een tijdje op de grond naast daan te hebben gezeten vliegt de deur open. Laura's bed wordt naar binnen gereden. Laura is weer inslaap gevallen. 'Alles gaat goed met haar, als alles zo blijft mag ze morgen weer naar huis.' Zegt de dokter zacht. Daan springt op van blijdschap en rent naar laura's bed toe. De dokter loopt de kamer weer uit. 'Gelukkig maar dat alles goed gaat met haar.' Zegt rein blij. Ik knik en merk dat daan alleen nog maar naar laura kan kijken. Ze zijn zo lief samen. 'Kijk dan hoe lief ze zijn samen, Wauw daan is echt de perfecte boy voor laura. ik weet zeker dat ze heel gelukkig worden samen.' Zeg ik tegen rein. 'ik weet het wel zeker. Daan heeft veel meegemaakt maar ik heb hem serieus nog nooit zo gelukkig gezien.' Zegt hij. geeft me een kus op me voorhoofd en legt zijn hand op mijn buik. Ik glimlach naar hem en loop daarna na daan toe. 'Alles komt goed broertje. Jullie gaan heel gelukkig worden samen' Fluister ik naar daan en geef hem een kus op mijn wang. Daan geef me een knuffel. 'Ik hoop het echt.' Zegt hij. Laura wordt langzaam wakker en mompelt een beetje. 'lauraa ! Ik heb je zo gemist' roept daan en geeft haar een knuffel. 'heb je serieus de hele nacht hier zitten wachten ?' Zegt laura zacht. 'Speciaal voor jou. Ik zal altijd op je wachten !' Fluistert daan naar haar. 'Ahw echt lief, Je bent echt een schatje ! Ik moet trouwens nogsteeds antwoord op jou vraag van daarstraks..' zegt laura zacht. 'Euhmm ja, achja euhmm dat kan wel wachten hoor..' fluistert hij. Ik zie dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt. 'Jawel daan ! Je verdient een antwoord lieverd !' Zegt laura. Daan wordt rood en kijkt haar verlegen aan.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu