021.

290 11 0
                                    

*TRINGGGGGTRINGGGG*

esmee: halloo
vera: heee met veeer
esmee: hee veer hoe is het ?
vera: euhm nja gaat wel. ik wilde je eigenlijk vragen of je mee gaat ?
esmee: mee gaat ? waarheen ?
vera: naar nils.. ik wil de waarheid weten..
esmee: euhmm ja is goed hoor. is het erg als rein mee komt ?
vera: nee hoor is goed komen jullie naar starbucks ?
esmee: is goed ! totzo lieverd

*verbinding verbroken*

'rein we gaan naar amsterdam vera wil weten hoe het nou zit met nils en die mainiac, waarmee hij gezoent had ofzo.' zeg ik tegen rein. 'oke dan gaan we. ik pak even snel mijn telefoon boven.' roept rein terwijl hij naar boven loopt. @reinduif: "omwt amsterdam met prinssesje" zie ik op twitter staan en retweet zijn tweet. ik zie een paar haat reactie's binnen komen maar gelukkig ook heel veel lieve reactie's.

*in amsterdam*

'weet nils dat we komen ?' vraagt rein aan vera. vera schud haar hoor en zegt: 'ik heb hem de hele week niet willen spreken. hij stuurde me de heletijd van die lieve berichtjes, ik wist niet wat ik moest doen en of ik het moest geloven. ik wil hem niet kwijt.' ze begin te huilen. 'hij wil jou ook niet kwijt veer, hij heeft me gisteren opgebeld.. hij was helemaal overstuur. hij heeft zelfs moeten huilen. je bent echt alles voor hem.' zegt rein. we lopen naar het huis van nils.

*DINGGGDONGG*

'hee vera rein en esmee, dat is lang geleden.' zegt de moeder van nils. 'haii mevrouw käller, is nils er misschien ?' vraagt rein. 'nee hij is even met stijn weg, maar hij is zo terug hoor. kom maar binnen.' zegt de moeder van nils. we lopen naar binnen en wachten tot nils en stijn terug komen.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu