ohmygosh ohmygosh, jij bent toch esmee ohmygosh ik ben aafke en dit zijn bo en ceyda. we zijn echt heeeel erg fan van mainstreet en we komen eigenlijk voor reins verjaardag.' zegt een van de meisjes. 'morgen we met je op de foto ?' roept bo. 'ja hoor natuurlijk.' zeg ik vrolijk en maak een foto met de meisjes. 'm-m-mogen we rein misschien feliciteren ?' vraagt ceyda voorzichtig. 'tja van mij mag het wel, want ik moest de deur maar open doen omdat meneer te lui was..' zeg ik voor de grap en laat de mainiacs binnen. 'ssstt wacht hier even ik zeg wel als jullie binnen mogen komen.' fluister ik naar de meisjes en ze knikken alle drie. 'wie was dat net aan de deur ?' vraagt rein nieiwschierig. 'nou als je dat zo graag wilde weten dan had je zelf maar op moeten staan.' zegt ik tegen hem. een beetje verdrietig kijk rein me aan, ik weet dat het maar voor de grap is. 'nou omdat je zo nieuwschierig bent zal ik het je wel laten zien wie het was..' zeg ik tewijl ik de deur open maak. de drie meisje beginnen te gillen. 'wauw ik denk dat ik doof ben..' roept nils sarcastisch. de meisjes geven rein alle drie een kadoo. en ze vragen of ze met rein daan owen en nils op de foto mogen. het klikt meteen wel met de drie meisjes. 'ik denk dat wij maar een naar bed gaan.' gaapt rein. de drie mainiacs geven hun twitter instagram en hun nummer nog even snel en dam gaan ze naar huis. met z'n allelopen we de trap op. de matrassen liggen al klaar, terwijl daan owen en nils op de matrassen gaan liggen ben ik me in de badkamer ik maak een schuine vlecht in mijn haar en loop richting rein's kamer. volgens mij zijn ze aan het zingen, nils speelt zacht mee met zijn gitaar. het klinkt zo moooi. ik klop zacht op de deur en loop naar binnen. het is meteen stil als ik binnen kom. 'wat is er ? als jullie me weg willen hebben ga ik wel naar chrisje toe hoor..' zeg ik. 'neee natuurlijk niet schatje blijf hier ander heb ik vanavond geen knuffelbeertje.. en zonder me lieve kleine knuffelbeertje kan ik echt niet slapen hoor.' zegt rein met een sip gezicht. 'nou omdat je zo lief bent maar anders was ik weg geweest hoor.' zeg ik en steek m'n tong uit naar hem. 'kom nou schatje.. ik krijg het koud zo zonder je.' zegt rein. ik loop naar reins bed en ga naast hem liggen. hij geeft me een knuffel vanaf achter. ' i love you my little princess.' fluistert rein in mijn oor 'i love you too aapje.' fluister ik terug. rein lacht zacht en geeft me een snel kusje op mijn wang. samen vallen we in slaap.