055.

241 7 0
                                    

we liggen nog een beetje in bed. rein heeft zijn hand op mijn buik liggen. hij beweerde net dat hij de baby voelde bewegen. dan ineens gaat arianne's telefoon af. ineens is iedereen stil en luistert mee. 'het is mijn vader' zegt arianne en neemt de telefoon op.
arianne: hai met arianne.
rik(vader arianne): arianne waar ben je ? kom nu naar huis ik meen het.
arianne: nee ! ik kom niet, niet voordat ik weet wie mijn moeder is ! doei pap.
*verbinding verbroken*
'je mag vanavond ook nog wel hier blijven samen met owen laura en mij.' bied daan haar aan. ze lacht lief naar hem. 'dankje lieverds ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen.' zegt arianne en geeft ons allemaal een knuffel. bij owen blijft ze wel heel lang staan. kelly fluistert iets in owen's oor en ze lopen samen naar de gang.

~vanuit kelly~

'lieve owen, ik weet dat je arianne leuk vind.' zeg ik. 'wow wat hoe weet je het ?' vraagt owen verbaasd. 'nou het valt nogal erg op.' zeg ik rustig. hij kijkt me zenuwachtig aan. 'het maakt niet uit echt niet. kies haar maar. ze kan je zo gelukkig maken. ik vind het goed zolang je maar belooft dat we wel beste vrienden blijven.' zeg ik zacht. 'het spijt me kelly echt waar. maar nu is het dus officieel over tussen ons ?' vraagt hij blozend. ik knik. 'ja ik denk dat dat het beste is..' zeg ik rustig. 'oke.. maar wel onthouden dat je m'n beste vriendinnetje bent.' zegt hij en geeft me een kus op m'n voorhoofd. 'Zullen we dan maar terug gaan naar de rest ?' Vraag ik. Samen lopen we weer de kamer binnen. 'Ik ga naar huis, ik ben echt kapot. Het spijt me.' Zeg ik en loop naar huis. Achja Owen verdient het om gelukkig te worden met haar. Ik gun het hem echt. Onderweg naar huis zit ik de heleweg met me oortjes is. Dan komt het liedje hell's a lot like love. De tranen schieten in me ogen en pak me telefoon. Ik wil alle foto's waarop owen en ik weer klef aan het doen waren. Ik open me whatsapp en zie dat ik een bericht van Vera heb en twee van owen. Ik open het gesprek met vera.
Veeertje: wat is er lieffie. ? Waarom ging je ineeens ? Ik mis je echt. Xx
Ik: het spijt me bby. Ik bel je morgen wel dan leg ik je alles uit. Ik mis jouu ook xx.

Ik sluit het gesprek, en open het gesprek met owen.
Schatjeowiee: het spijt me voor wat ik je allemaal heb aangedaan.
Schatjeowiee: je blijft vooraltijd in me hartje.
Ik: lieverd je moet geen spijt hebben.. we hebben zoveel mooie tijden beleeft. En dat gaat gewoon dooor zoals het nu is.x
Meteen is owen online.
Schatjeowiee: je bent nogsteeds perfect bby. Je krijg echt snel een nieuwe boyfriend. Een vele betere, eentje die wel echt 101% voor je gaat. Echt ij weet het zeker..
Ik: owiee het maakt niet uit. Het is beter zo. Maar ik moet gaan doegg xx
Schatjeowiee: doeii, je bent voor altijd in m'n hartje. Sorry voor alle pijn die ik je gedaan heb..
Ik sluit me whatsapp af en gooi me telefoon langs me neer. Hopelijk ging deze dag snel voorbij.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu