032.

265 9 0
                                    

~vanuit esmee~

'Wacht, ik zal mezelf wel even voorstellen. Ik ben Laura. Esmee is mijn tweelingzusje,' zegt Laura en ze geeft Nils, Daan en Rein een hand. Ik zie dat de jongens erg verward zijn. Dan beginnen Laura, Owen en ik te lachen.
'Hoe wist je eigenlijk dat ik bij Rein was?' vraag ik verbaasd.
'Nou ,mama vertelde dat je vriendje gisteren jarig was en heeft me hierheen gebracht,' zegt laura en ze geeft me een knuffel.
'Ik heb je gemist, Lau,' zegt Owen.
'Ik jou ook hoor aapje. Maar hé, wie van die drie is nou je vriendje? die knappie blondie, die kleine cutie of die beauty daarzo?' zegt Laura terwijl ze de jongens een voor een aan wijst.
'Wie denk je dat het is?' vraag ik lachend.
Ze loopt naar Daan en zegt: 'Nou, euhm... hij is wel knap.' Ze geeft hem een kusje op zijn wang en ze gaat verder met haar verhaal: 'Maar hij is het niet.' Laura loopt naar Nils en kijkt goedkeurend naar hem. 'Deze hier is echt een cutie maar hij is het niet,' zegt Laura en ze geeft Nils ook een kusje op zijn wang. We beginnen te lachen.
'Tja, alleen deze kleine knapperd blijft over. Ik wist allang dat hij het was hoor, gekkie. Brook heeft me allang foto's van jullie laten zien,' zegt Laura. Brook is een vriendin van Owen, ze woont ook in Amerika. We beginnen te lachen. Ze geeft Rein ook een kusje op zijn wang. Ik leg de jongens uit dat Laura mijn tweelingzus is en dat ze met mijn vader naar Amerika is verhuisd.
dan komen Hidde en Timo binnen. Ze kijken verward rond. 'Rein wat heb je gedaan? Nu zijn er twee smeetjes,' zeggen Hidde en Timo tegelijk en iedereen begint te lachen.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu