ik spring op rein zijn rug. dan gaat de bel en wil ik van rein's rug af springen. ineen begint rein te rennen. hij rent het lokaal in waar onze mentor al zit te wachten. 'ja mevrouw duijkers u mag weer van meneer van duivenboden's zijn rug af.' zegt ze. we gaan snel achter in de hoek zitten voor ons zitten anne en rob. en naast ons zitten stijntje en merel. rein geeft me nog snel een kusje op m'n wang. 'ja hoor we zijn weer in de klas hoor kijk ze weer klef doen ! ik durf te wedden dat ze elkaar de hele vakantie niet gezien of gesproken hebben.' roept nynke. ze is echt de grootste bitch uit de klas. 'wat denk je ervan om is gewoon je bek dicht te houden over rein en esmee !' roept rob boos. 'wat denk jij even om is gewoon je bek dicht te houden tegen nynke !' roept merel terug en ze stoot stijntje aan. 'zeg jij ook is wat !' fluistert ze naar stijntje. maar stijntje weet niet wat ze moet zeggen. ze is stiekem een mainiac maar dat weten alleen rein en ik. 'zo nu zijn we weer klaar met al dat geruzie. we krijgen een nieuw meisje in onze klas.' vertelt onze mentor. er wordt op de deur geklopt. 'ah kijk daar zal je haar hebben.' zegt ze er achteraan. er komt een meisje klas binnen lopen met mooi lang blond haar en hele heldere blauwe ogen. een paar jongens hoor je fluisteren over dat ze er mooi uitziet. 'hallo ik ben mevrouw van de berg. ik ben je mentor dit komen de schooljaar. je mag jezelf wel even voorstellen aan de klas.' zegt ze tegen het meisje. 'nou ik ben arianne, ik ben 16 jaar oud ik hou van gitaar en piano spelen en van zingen ik ben heel erg fan van mainstreet.' zegt ze vrolijk. 'nou dat is dan erg toevallig.' zegt mevrouw van de berg tegen arianne. arianne kijkt haar raar aan. 'rein leiden jij en esmee haar een beetje rond hier op school.' zegt de vrouw tegen rein. ik zie dat arianne rood wordt als ze rein ziet. 'je mag daar gaan zitten langs nynke.' zegt mevrouw van de berg tegen haar. 'wacht maar mevrouw daar ga ik wel zitten. je kunt het haar niet aan doen om langs die bitch te moeten zitten.' zegt rob en staat op. 'ZO PRAAT JE NIET OVER JE KLASGENOOT ROB.' zegt mevrouw boos. rob rolt met zijn ogen en gaan naast nynke zitten. arianne loopt naar de lege plek langs anouk en gaat zitten. 'haiii ik ben anouk !' roept anouk blij en geeft haar een hand. 'hoihoi ik ben esmee' zeg ik en geef haar ook een hand. 'ik ken je wel hoor, ik heb wel duizenden foto's van jou op rein's instagram gezien. die van gisteren was echt zooooo cute !' zegt arianne blij. 'euhm nou hoi ik ben klaas en ik zal je wel rondleiden door de school.' zegt rein droog en geeft haar een hand. we beginnen alle vier te lachen. als de bel gaat kom rob snel naar ons toe het is pauze. we lopen met z'n 5e naar de aula en gaan aan een lege tafel zitten. rein fluistert iets in mijn oor, ik knik. 'arianne heb je misschien zin om uit school mee te gaan naar rein's huis ?' vraag ik haar. ze knikt heel blij. 'euhm jaa tuurlijk ohmygosh ik ga gewoon met rein nee naar huis. mijn dromen komen uit' roept ze blij. ik zie dat rein een beetje rood wordt. ik geef rein een kusje op zijn voorhoofd. 'ohmygosh jullie zijn echt zo cute samenn !' zegt arianne die naast ons zit. rein en ik moeten lachen en rein geeft me een knuffel.