051.

247 8 0
                                    

*trrrrrringgg*
rein arianne owen laura en ik staan voor daan's deur. ik zie dat daan aan komt lopen. 'sorry vandaag geen mainiacs aan de deur.' zegt daan als hij de deur open maakt. we beginnen te lachen. laura loopt naar daan toe en zoent hem. 'mag ik nu wel binnen ?' vraagt ze lief als ze haar lippen van die van daan afhaalt. 'wow euhm jaa nu wel.' zegt daan. ik merk dat hij rood wordt en begin te lachen. 'kom maar snel binnen het is zo koud buiten.' zegt hij snel. 'zijn fee kelly vera en nils er al ?' vraagt arianne nieuwschierig. 'neee alleen sacha en fee zijn er. het enige wat er gebeurt is dat ze elkaar arrogant zitten aan te kijken.' zegt daan sip. 'wacht maar ik help je wel als het weer gebeurt.' zegt laura lief. laura is wel mijn tweelingzus maar haar karakter is zo anders ik ben zo verlegen en stil, en zij is zo mooi lief stoer en durft eigenlijk alles wel. daan geeft laura een knuffel. we lopen met z'n alle de kamer in. 'ohmygoshh heee babes, ik heb jullie gemist !' roept sacha en ze geeft ons een knuffel. ze geeft laura en arianne een hand. 'haii ik ben sacha en ik ben daan's beste vriendin.' zegt ze blij. ik zie dat fee met een boze blik naar sacha kijkt. 'rustig maar feetje.' fluister ik naar haar. 'nou aangenaam ik ben laura, esmee's zus.' zegt laura. 'en ik ben arianne.' zegt arianne er achter aan. 'leuk om jullie te ontmoeten.' zegt sacha overdreven. als nils vera en kelly er zijn leggen we alle spullen voor vanavond klaar. 'ey rein mag ik je chick even lenen ? ik moet even met d'r praten.' zegt daan ineens en begint te lachen. 'euhmm alleen als je d'r dadelijk wel terug geeft hoor. anders kan ik vanavond niet slapen.' zegt rein droog. samen met daan loop ik naar de keuken. 'ees ? ik denk dat ik laura leuk vind..' zegt daan dan ineens. 'wat daan sukkel ! waarom ? en fee dan ?' roep ik geschrokken. 'sst niet zo hard ! ik weet het niet. ze is zo lief leuk knap en zo mooi. ik denk dat ik het uitmaak met fee..' fluistert daan. 'wow dat zag ik niet aan komen..' zeg ik terwijl ik nog steeds in schok ben. 'ees ? vind laura me ook leuk of weet je dat niet ?' vraagt daan nieuwschierig. 'jaa ze vind je al leuk vanaf dat ze je leerde kennen. maar vanaf wanneer jij haar dan ?' vraag ik verbaast. 'ik ook..' fluistert hij. 'wow.. dat had ik niet verwacht..' zeg ik zacht. 'zullen we maar snel terug gaan voor dat ze gekke dingen gaan denken ?' zegt daan terwijl hij begint te lachen. 'rein je mag d'r weer terug.' roept daan als we de kamer binnen komen. 'oh ben je nu al klaar ?! dat is snel..' zegt rein droog terwijl hij begint te lachen. ik pak een kussen van de bank en gooi hem flats recht in rein gezicht. hij pakt een kussen en wil het naar mij gooien. ik kan net optijd bukken. flats recht in owen's. het loop helemaal uit tot een kussen gevecht. we eindige doodmoe op onze bedden. 'rein ik moet je nog iets vertellen..' fluister ik in zijn oor. 'vertel het me babe.' fluistert hij terug en geeft me een kusje op me wang.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu