008.

339 13 0
                                    

'OMYGOSHHH ! Dat is echt super lief dat je dit voor me geregeld het reintje' zeg ik. Hij begint te lachen, en we lopen naar vera en nils toe. 'Maar dat is nog niet de verrassing hoor esmeetje' zegt rein en begint te lachen. 'Vera en ik zijn vandaag 1 1/2 jaartjes samen, daarom gaan wij ook naar italie.' zegt nils. 'Waaat echtt ?!' Zeggen vera en ik tegelijk. 'M-m-maar ik heb geen koffer bij..' zegt vera. Op dat moment zie ik fee, daan, owen en kelly in mijn ooghoeken aan komen. ik ren op ze af en geef ze een dikke knuffel. Fee geef vera en nils hun koffers. 'Voor dat jullie allemaaal heel romantisch in italie zitten wil ik nog even iets vragen. Ik vond dat jullie er bij moesten zijn.' Zegt daan. Daan loopt naar fee hij gaat op zijn knieen zitten en vraagt: 'lieve lieve lieve fee ik vind je echt heel leuk, en daarom wil ik je vragen.. wil jij mijn prinssesje zijn ?' Ik zie dat fee tranen in haar ogen heeft. Ze knikt en zegt: 'jaa daan ik wil jou prinssesje zijn.' Daan geeft fee een kusje op haar voorhoofd. *klik* rein maak net op tijd een foto. 'Ahww die is echt super lieeeff !' Roept kelly. Owen kijkt me aan, ik weet precies wat hij van plan is en ik knik. Hij zegt: 'kelly ? Wil jij mijn meisje zijn ?' Vraagt owen heel lief. En kelly wordt rood. 'Jaa natuurlijk wil ik dan lieve owen !' Zegt kelly. En ze geven elkaar een kusje. *Klik* daar gaat rein weer. 'Reintje stop eens met je foto's haha.' Zeg ik lachend en geef hem een knuffel. Ik voel dat hij me een kusje op mijn neus geeft. *Klik* 'haha nou maak ik wel even een foto' lacht nils. 'Nou alleen jullie nog even een foto maken he nilsje' zegt fee. 'Okay kom dan maken wij ook nog even een mooi foto he schatje' zegt nils, en hij geeft vera een knuffel en een klein kusje op haar voorhoofd. *Klik* 'ahw die is echt leukk !' zegt fee. 'Reiheiin we moeten gaaaaan !' Roepen job en timo en komen aan rennen. We nemen nog even afscheid van de rest, en lopen naar het vliegtuig. Rein pakt me hand even fluistert zacht in me oor: 'ik hou van je mijn prinssesje.' En ik geef hem een kusje op zijn wang.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu