'Rot op jij smurf.' roept cas en begint terug te slaan. 'He houd je mond over rein hij is geen smurf !' Roep ik en nils begint ook mee te slaan. Dan staat rein's vader op en haalt de jongens uit elkaar en zegt: 'rein nils rustig jullie ! Ga maar even zitten jullie drieen.' 'pap hij moet gewoon normaal doen !' Zegt rein 'jaa hij noemde esmee in de lift een mislukte barbie, trut en nog veel meer.' Roept nils. Rein's vader kijkt baar cas en zegt: 'ik weet niet wat jij in het verleden allemaal met dat meisje gedaan hebt.. maar nu is ze het meisje van mijn zoon niet dat van jou. Dus nu laat je ze allemaal met rust en houd je je mond tegen ze allemaal. Begrepen ?!' Cas knikt snel en loopt dan weer weg. Dan kijk ik naar rein en nils, ik zie dat rein en nils allebei een bloedneus hebben. 'Hier heb je een paar servetten.' zegt vera. Rein kijkt haar raar aan en zegt: waarom servetten ?' 'Euhmm rein misschien omdat je een flinke bloedneus hebt' zegt nils. 'Euhmm nils ? Jij ook.' Zeg ik. 'Kom dan gaan we even naar boven, dan kunnen we de rest even bellen.' Zegt vera. We lopen met z'n vieren naar boven. Als we boven zijn pak ik mijn laptop en start skype op. Ik zie dat alleen fee daan en owen online zijn. 'Tja fee en daan zullen wel samen aan het skypen zijn.. dat bel ik owen wel vast.' Zegt ik zacht tegen mezelf.
*Tringggg*
Owen: 'hey esmee ! Alles goed daar in italie ?'
Esmee: 'pff njaa nee eigenlijk niet.'
Owen: 'huhh hoezo niet ? Whatsupp ?'
Esmee: 'nou we zitten in hetzelfde hotel als..'
Owen: 'als wiee ?'
Esmee: 'als cas..'
Owen: 'WAAAAT ?! cas die gast' die jou hedreigd heeft ?!
Esmee: 'jaa die cas jaa, rein nam het voor me op en nu hebben rein en nils allebei een bloedneus en het is allemaal mijn schuld'
Rein: 'neee esmee het is niet jou schuld, ik sprong zelf op zijn rug.'
Owen: 'rein pas op met die gast je moet geen woord geloven van wat hij zegt ! Hij is gevaarlijk rein'
Rein: 'gevaarlijk ?! I don't care.. hij moet gewoon z'n bek houden over esmee.'
Owen: 'rein echt ik meen het le.. ~Verbinding verbroken ~
'Watt ?! stom internet.' roept rein naar de laptop. 'wat owen zei is waar rein.. je moet echt opletten met die gast.' Zegt vera. ' laten we ze nu maar geloven..' zegt nils die met zijn nog altijd bloedende neus aan komt lopen. Rein kinkt en zegt: 'laten we maar hopen dat hij snel weer naar huis gaat.'