020.

276 10 0
                                    

Esmee staat nog steeds stil van schrik, als ze heel goed kijkt ziet ze dat het Cas is. Wat moet ze nu doen? Ze wil wegrennen naar de kamer om Rein te bellen, maar het lijkt alsof haar voeten vast zijn gelijmd aan de grond. Ze wil keihard gillen maar het voelt alsof ze haar stem kwijt is. dan zegt Cas 'Ja Esmee, je dacht dat je van me af was hé, na dat gedoe met je vriendje. Hij kan dan wel een zanger zijn, maar ik kan hem makkelijk aan. ' 'Waarom zou je Rein wat willen doen? Je bent ziek in je hoofd! Wat wij ooit eens hadden is voorbij, hou op met dreigen en stalken. ' zeg ik. Ik sla de deur snel dicht, en pak mijn telefoon. Ik bel Rein zo snel als ik kan. Voicemail... 'SHIT! roep ik. Ik bel nog een keer 'Prinsesje! Met Rein. zegt Rein. Als ik z'n stem hoor barst ik in huilen uit. 'R-Rein kom snel hierheen , die jongen in Italië is er weer!! ' zeg ik snel. 'Ik kom er aan prinses, rustig aan. Ik hang op dan zie ik dat Cas voor het raam staat. Hij zegt wat, maar ik kan het nauwelijks verstaan. Als ik in de tuin kijk zie ik dat Rein er is. Snel maak ik de deur open en weer dicht. Rein rent naar me toe, en slaat zijn arme om me heen. Ik begin te huilen. Hij begint zachtjes voor me te zingen. 'Esmee, bel je moeder even... ' zegt Rein. Ik toets het nummer van mijn moeder in. Na dat hij twee keer overgaat neemt ze op. 'Hoi mam, met mij Cas is me komen opzoeken, hij staat de heletijd te dreigen!! zeg ik. 'Esmee, blijf waar je bent ik kom eraan die Cas zal je niet lang meer dreigen. ' zegt ze. Na vijf minuuten zie ik de auto van mijn moeder. Cas is er nog altijd. Langzaam gaat mijn moeder naar hem toe en tikt hem aan. Hij kijkt achter zich. 'Wil je mijn dochter met rust laten? Ze heeft je nooit wat aangedaan, ze verdiend dit niet. Ik wil geen grote mond. Nog een keer dreigen en ik geef je aan. ' zegt m'n moeder. Cas kijkt geschrokken en zegt 'J-Ja mevrouw. ' en hij fiets snel weg. Als m'n moeder naar binnen komt ziet ze dat Rein er is. Dan gaat mijn telefoon. 'Het is Cas.. ' zeg ik. Rein pakt mijn telefoon en neemt op.

Telefoon gesprek :

Cas : Esmee wacht maar, dit keer is het me niet gelukt.
Rein : En de volgende keer ook niet. Laat mijn meisje gewoon met rust, verleden is verleden. Maar jij bent ziek in je hoofd, jij snapt dat niet. Jij laat Esmee gewoon voortaan met rust. ' 'Dankje Rein je bent de beste .' zeg ik en geef hem een kus op zijn wang.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu