031.

273 9 0
                                    

~vanuit rein~

als ik wakker word kijk ik mijn kamer rond. alleen esmee en daan slapen nog. ik geef esmee een kusje op haar voorhoofd en loop naar beneden. als ik beneden kom zitten owen en nils op de bank. 'hey, slaapkop ben je daar nou eindelijk..' zegt nils lachend. op dat moment gaat de bel owen staat op en loopt naar de deur. ik hoor een bekende stem. ik wil gaan kijken, maar op dat moment slaat de deur tegen me neus aan. 'aaauuuuww m'n neus..' roep ik. en dan schrik ik, ik zie esmee. 'sorryyy het spijt me rein.' zegt het meisje. 'waaat ? jij lag net toch op bed ?' vraag ik verbaasd. en ik ren snel naar mijn kamer op een shirt aan te doen, ik kom binnen en dan zie ik esmee weer liggen.. 'wattefuck is hier aan de hand.. ik word gewoon gek hier.' roep ik net iets te hard. 'rein hou je hoofd ik slaap..' bromt daan slaperig en gooit een kussen naar mijn hoofd. esmee schrikt wakker en roept: 'wat is er toch allemaal aan de hand. doe is wat stiller alsjeblieft.' esmee kom is even mee naar beneden, er staat een meisje dat precies op jou lijkt..' roep ik verbaasd. esmee schrikt ervan en ren naar beneden. ondertussen is daan ook klaarwakker, en we lopen met z'n tweeën naar beneden. 'ohmygoshh ik heb je zo gemist. alsjeblieft ga nooit meer weg.' zegt esmee tegen het meisje. ik zie dat esmee tranen in haar ogen heeft. 'ga nou niet huilen suffie ik ben er nu toch. ik ga niet meer weg, nooit meer. ik heb jou ook gemist lieffie.' zegt het meisje en ze geeft esmee een knuffel. 'heeey owieee dat is lang geleden dat ik jou heb gezien.' zegt het meisje weer en ze geeft owen een knuffel. 'jaa das inderdaad lang geleden, maar wauw je bent echt niks veranderd' zegt owen en begint te lachen. daan nils en ik snappen er helemaal niks van. 'euhmm ees ik wel niet raar doen ofzo.. m-m-maar wie is dat eigenlijk..?' vraagt daan twijfelend.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu