ik lig al de helenacht wakker daan appt me "SORRY VAN VANMIDDAG IK WEET NIET WAT ER INEENS GEBEURDE MET ME HET WAS NIET DE BEDOELING IK HOU VAN FEE EN WIL HAAR NIET KWIJT HOUDEN WE HET TUSSEN ONS ?" ik weet niet wat ik moet antwoorden en leg mijn telefoon weg. ineens hoor ik allemaal gerommel. 'eessss ? waar zijn we.. waarom heb ik overal pijn ?' vraagt rein bezorgt. ik schrik en vlieg rein om zijn nek. ' owh lieverd ik heb je zo gemist. we zijn in het ziekenhuis. je heb gevochten voor mij . het is allemaal mijn schuld rein het spijt me zoo !' zeg ik en begin zacht te huilen. rein slaat zijn arm om me heen en zegt: 'alles komt goed prinssesje ik zal je niet alleen laten.' zijn stem klinkt zo vertrouwd en samen vallen we in slaap. ineens hoor ik allemaal geluiden om me heen. ik doe mijn ogen open n zie ineens vera kelly fee Owen daan en nils staan ik zie dat rein ook wakker wordt. ineens beginnen ze alle 6 kei hard lang zal hij leven zingen. ik kijk op me telefoon welke dag het is. 'SHIT het is 21 januari. ik ben je verjaardag helemaal vergeten rein sorry. je krijg snel je kadoo, die ligt thuis op mijn kamer.' zegt ik. 'het geeft niet prinsses je had wel iets anders aan je hoofd.' zegt hij zacht terug. 'meneer van duivenboden.. ik heb goed nieuws en slecht niet voor je .' zegt de dokter die binnen komt lopen. iedereen kijkt geschrokken naar de dokter. 'wat is er dan dok ?' vraagt rein met een trillende stem. 'het goede nieuws is dat je weer naar huis mag..' begint de dokter. 'e-e-en het slechte nieuws ?' stottert daan uit. 'het slechte nieuws is dan je nu geen taart van het ziekenhuis kan eten..' zegt de dokter een beetje sip en begint te lachen. ineens beginnenn we allemaal te lachen. 'ik blijf vanavond bij jou slapen schatje is dan goed ?' vraag ik lief aan rein en hij knikt.