'je mag bij hem slapen maar hij moet zich we rustig houden, dus geen gekke dingen doen jullie samen. ook niet nu je 16 bent meneer van duivenboden.' zegt de dokter en knipoogt naar ons. 'ik zal hem wel rustig houden hoor dok.' zeg ik lachend. als ik thuis ben pak ik snel me tas in en het kado voor rein en fiets zo snel als ik kan naar hem toe.
*dinggdonggg*
'hee esmee dat is al weer een tijd geleden dat ik jou hier zag.' zegt reins moeder als ze de deur open maakt. 'hee mevrouw is rein binnen ?' vraag ik. reins moeder knikt en gebaart dat ik binnen mag komen. 'schatjje daar ben je eindelijk, ik heb je zo gemist.' ik begin te lachen en zeg: 'ik was maar 10 minuten weg jij aap dat je bent.' met mijn hand haal ik zijn haar door de war, rein begint te lachen en doet snel zijn haar weer goed. hij geeft me een knuffel en hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. 'rein doe je wel rustig, je weet wat de dokter heeft gezegt.' roept reins moeder vanuit de keuken. 'MAAAM doe nou maar rustig ik geef esmee alleen maar een kusje hoor.' roept rein een beetje boos terug. 'ik heb nog een kadootje voor je..' zeg ik. 'ahw dat had toch niet gehoeven lieverd ! ik was al blij dat je er bent.' zegt rein. ik kijk heb aan. 'oke dan geef ik het wel aan daan..' zeg ik voor de grap en knipoog naar daan die aan de overkant zit. rein kijkt me een beetje zielig aan.