013.

318 12 0
                                    

Na een uur zegt rein: 'lieve esmee, je bent echt alles voor me. Ik zou je echt nooit voor een ander inruilen. En al helemaal niet voor die mainiac daar beneden. Je bent perfect en ik houd van je.' En geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Jij bent de eninge die me altijd weer kan laten lachen wat er ook is. Ik hou van je lieve rein !' Zeg ik 'ik ook van jou mijn prinssesje. Kom dat gaan we weer naar beneden, nog even zwemmen. Ik heb vanavond nog een verrassing voor je.' Zegt rein. 'Een verrassing ?! Alweer ? Rein je bent echt zo lief.' Zeg ik en geef hem een knuffel. 'Ik steun je altijd en nu al helemaal dus een verrassing verdien je wel.' Zegt rein en we lopen samen hand in hand naar beneden. als we bij het zwembad komen zijn vera en nils weer eens aan het knuffelen. 'Ze zijn wel echt zo lief samen !' Zegt ik. Rein knikt en rent op het water af, hij maak net achter vera en nils een bommetje. *Plonsss* 'REEEEIIIINNN !' Roepen nils en vera tegelijk. Ik begint te lachen en spring ook het zwembad in. Ineens voel ik iets onder me, ik voel dat me voeten ineens van de grond af komen. 'Tjaa en toen zat je dus om rein's schouders he haha.' Lacht vera en ineens begint ze te gillen. 'Haha ja en nu jij ook bij nilsje.' Zegt rein. 'Nilsje ?! Ik ben nog altijd groter als jou hoor kleintje.' Zegt nils lachend en begint tegen rein aan te duwen, En rein begint terug te duwen. *Plonsss* ineens ligt vera weer in het water en begint te lachen. Nils geeft rein nog een duw *plonsss* 'tjaa toen lagen ze in het water haha.' Zegt nils en dan springt rein op nils' rug en zegt: 'kom op paardje loop eens door hop hop.' Nils begint een paard na te doen. Vera en ik liggen dubbel van het lachen. *Plonsss* daar ligt rein in het water. Ineens zwemt er iemand achter rein en spring op zijn rug 'KIEKEBOEEEEE' roept job ineens, En rein schrikt. 'haha ben je nou bang voor jobbie ?' Vraag ik en we beginnen te lachen.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu