Als Rein Daan Nils en Owen weg zijn zegt Kelly : Zullen we naar Amsterdam? 'Gezellig! zeg ik. Als we bij het treinstation van Amsterdam zijn, zegt Fee ineens : 'Hey, is dat niet Nils daar? Ik schrik als ik Nils zie, gelukkig is Vera er niet.. zij was allang huilend weggelopen als ze dit had gezien. 'Ik ga er naar toe, ik kan het niet hebben dat Nils Vera laat zitten.' zeg ik, maar Kelly houdt me tegen en zegt 'Esmee rustig! Misschien is het gewoon een vriendin van Nils, kan toch? Maar dan ineens zegt Fee 'Nee, Esmee heeft gelijk, ik ken dat meisje, die daar met Nils loopt... Ik denk dat we Vera inderdaad hierover moeten vertellen. Als we in de trein zitten naar Vera, legt Fee ons het hele verhaal uit... Ze heet dus Nina!! Esmee zegt boos 'Die Nina moet van Nils afblijven man!! Twee meisjes kijken ons verbaasd aan en vragen 'Zijn jullie niet Esmee Kelly en Fee? De vriendinnetjes van Rein, Owen & Daan? 'Ja' zegt Fee 'Leuk dat jullie ons herkennen zeg! Een van de meisjes vraagt of ze met me op de foto mag. Als we aan zijn gekomen bij Vera, wordt het moeilijk... Kelly belt met moeite aan, en Vera maakt de deur open. Als we boven zijn, zeg ik tegen Vera dat we haar wat moeten vertellen.. Fee ziet dat ik tranen in mijn ogen krijg, en zegt 'Rustig, ik zeg het wel. Als Fee het heeft verteld, zit Vera met tranen in haar ogen. 'Ja die Nina, ze is het ergste kind dat ik ooit heb gekend.. zegt Fee. Als we naar huis gaan, zijn we allemaal dood stil...Als ik thuis kom zet ik skype aan, en ik zie dat Rein online staat.
Esmee : Hey Rein..
Rein : Hi prinsesje van me, wat is er aan de hand?
( Op dat moment wordt er aangebeld )
Esmee : Sorry moet gaan, cioa x I love you ♥
Als Esmee de deur open doet.. Wordt alles zwart voor haar ogen.