006.

363 15 1
                                    

We zitten op de bank met een kop warme chocomel en een deken om ons heen. de ouders van rein zijn in tussen thuis gekomen. zijn broertjes bij mij en rein komen zitten. Timo komt naar me toe lopen, hij geef me een knuffel en zegt: 'komt wel goed schatje' dan begint iedereen te lachen. Het is ondertussen al half 6 s'ochtens ik gaap. 'Misschien is het beter als jullie maar eens gaan slapen.' zegt rein's vader. we gaan allemaal weer slapen. Als iedereen slaapt merk ik dat ik alleen nog wakker ben. Ik ga op de bank zitten, ik hoor ineens iemand naar beneden komen. 'Esmeeeetje slaap je al ?' Vraagt job heel zielig. Ik begin zacht te lachen en vraag: 'kan je niet slapen ?' Hij schudt zijn hoofd en vraagt: 'Kom je bij mij liggen esmee ?' we lopen samen naar zijn bed. 'Kom je ook liggen ?' Vraagt job. ik ga bij job in zijn bedje liggen, en hij geeft me een klein kusje op me wang en hij fluistert zacht in mijn oor: 'i love you esmeetje.' Ik glimlach en zeg: 'i love you to jobbie.' En samen vallen we weer in slaap.

~Vanuit rein~

'Huhh waar is esmee !? WAKKER WORDEN ALLEMAAL ! ESMEE IS WEG' Roep ik 'rein doe rustig misschien is ze wel even naar de wc.' Zegt fee geruststellend. dan zegt vera: 'euhmm nee op de wc is niemand hoor..' 'WAAAT WAAR IS ZE HEEN !' Ineens komt er iemand zingend naar beneden, het is job. 'youre my main girl my number one jaa youre de one i wand' zingt hij heel vrolijk. 'Job.. wat doe je en waarom ben je zo vrolijk aan het zingen ?!' Vraag ik chaggerijnig ' lalalalala ik maak een ontbijt op bed voor mijn prinssesje. ik doe niet meer delen rein, Nu is ze van mij !' Zegt job. En hij loopt vrolijk met zijn ontbijt naar boven. Owen begint te lachen en zegt: 'rein snap je het nog niet ? My maingirl, zijn prinssesje, niet meer delen ? Hahaha' 'WAAAT ! NEEEEE JOBB, ZE IS VAN MIJJJJ !' roep ik, en we rennen achter job aan. Als job zijn kamer deur dicht doet loop ik kei hard tegen de deur aan 'auwww jobb ! Deur open nuuu !' Roep ik. Als de deur open gaat begint esmee te lachen en zegt: ahww lieverd heb je je hoofd tegen de deur gestoten ? Kom hier dan geef ik er een kusje op.' Iedereen begint te lachen 'maar he kijk reintje, neem een voorbeeld aan je broertje. Ik heb van jou nognooit een ontbijt op bed gekregen.' Zegt esmee lachend. 'Kom dan gaan we beneden eten met z'n alle, hey jobje ga je mee ?' Vraag ik. Job knikt, we lopen met z'n alle naar beneden.

Dreams come treu ft mainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu