~ Vanuit rein ~
'Gaan jullie maar vast wat eten, ik blijf wel even bij esmee.' Zegt vera. Nils en ik knikken en lopen naar de lift toe. *Plinggg* de deuren van de lift gaan open en stappen erin. Elke verdieping die we naar beneden gaan voel ik me steeds schuldiger. *Plinggg* de deuren van de lift gaan open er stapt iemand in de lift. Hij begint te lachen en zegt: 'zijn jullie niet die jochies van die boyband, ach dan ben jij zeker het vriendje van die mislukte barbiepop esmee.' Ik word helemaal gek van binnen en hem op zijn gezicht slaan. Maar nils houd me tegen en hij zegt: esmee is geen mislukte barbie, en wat jij haar geflikt hebt verdient ze niet. Ze is mijn beste vriendinnetje en jij moet je mond houden over esmee ! Ze is gelukkig met rein en daar komt niks tussen.' 'Thanks man !' Zegt ik tegen nils. 'Ha denk je nou echt dat ik die must terug wel hahaha echt grappig ben jij joh. Ik heb nooit iets om die trut gegeven !' Zegt cas *patss* daar gaat mijn vuist recht op zijn gezicht. De lift gaat open en nils trekt me mee uit de lift. Nils zegt: 'die had hij wel verdient, kom snel eten en dan hopen dat esmee bij gekomen is.' Ik knikt en we lopen de eetzaal binnen.
~Vanuit esmee ~
Ik hoor dat vera huilt en vraag: 'wat is er gebeurt, vera waarom huil je ?' 'ESMEEEE, ik ben zo blij dat je er weer bent. Ik heb je gemist !' Roept vera. 'Wat is er gebeurt dan ?!' Vraag ik. Als vera alles verteld heeft zegt ik:zullen we maarr wat gaan eten ik heb honger en ik wil rein en nils even knuffel geven dat ze zo goed hebben gezorgt voor me. Als we beneden zijn zie ik rein's familie al zitten. We lopen er heen. 'Reintje is eten halen, kom je langs mij zitten ?' vraagt job. Ik lach en ga naast job zitten. Ineens hoor ik een paar borden vallen en ineens roept iemand door de zaal: 'esmee ?! REIN ! REIN KOM HIER HEEEN NUU.' Roept nils. 'man doe is rustig het is hier geen kippenhok..' zegt rein. 'Euhm ja boeien kom nou maar snel !' Zegt nils. Als rein bij nils stopt laat hij uit schrik zijn bord vallen en roept: 'ESMEEE ?! Owh esmee ik heb je zo gemist, wil je me nooit meer zo alleen laten. Ik kan echt niet zonder je !' zegt rein. Ik sta op en geef hem een dikke knuffel. Op dat moment komt er iemand aan lopen en zegt: 'bahbah doe maar klef ja ! Ha je krijgt er spijt van jongen.' 'Cas rot op uit me leven je hebt het al genoeg verpest' schreeuw ik. Rein laat me los en zegt: 'als je nog 1x iets tegen esmee zegt dan sla ik je nog een keer !' 'Okeoke is goed je doet je best maar kleine. Ik zegt je alleen je krijgt spijt van haar !' zegt cas en hij wil weg lopen. Op dat moment springt rein op zijn rug en begint te slaan.