*vanuit daan*
BOEEEM klinkt er iedereen barst in tranen. 'verdomme man als ik niet met laura gezoent had dat waren ze er nu nog geweest.' snik ik. 'AAAUUUUWWW AAAUUUUWWW AAAUIUUWWW HEEEEELP AAAUUUUWWW.' klinkt er vanaf het spoor we rennen er zo snel als we kunnen naar toe. ondertussen probeert de trein te remmen. vanaf de andere kant hoor je iemand schreeuwen van de pijn en niet veel later een lieve zachte stem die de andere gerust probeert te stellen met zacht gezang. als de trein gestopt is spring ik er op om naar de overkant te komen. daar liggen rein en esmee. esmee ligt te huilen en schreeuwen van de pijn. rein probeert haar gerust te stellen. 'sorry lieverd het spijt me. het is allemaal mijn schuld. ik had beter moeten kijken..' zegt rein zacht en snikkend tegen haar. 'WAT IS ER GEBEURT WAAROM IS ER NOG GEEN AMBULANCE GEBELD ?!' roept de machinist die aan komt rennen. owen pakt meteen zijn mobiel en belt 112. 'wat is er precies gebeurt ?' vraagt de conducteur die ons gerust probeert te stellen. 'nou dat meisje daar is een vriendin van ons en ze wilde zelfmoord plegen maar haar vriendje euhm ex vriendje of hoe het nou ook zit sprong naar haar toe en meer weten we niet..' legt nils zo rustig mogelijk uit. 'oke blijf maar rustig jullie. probeer elkaar maar even te steunen. ze zijn allebei buiten levengevaar.' stelt de conducteur ons gerust. daar komt de ambulance aan en nemen esmee mee. rein stapt ook in. 'wacht laura je moet ook mee !' roept rein naar laura. laura geeft me snel een knuffel. 'het is goed gaa maar.' fluister ik zacht tegen haar en geef haar een kusje op d'r haar. ze ren snel naar de ambulance. ik zie dat arianne helemaal overstuur staat te huilen. ik loop naar haar toe en sluit haar in mijn armen. 'alles komt goed. dat beloof ik..' fluister ik naar haar. 'niet doen daan niet liegen.. het komt niet goed.' zegt ze helemaal in tranen terug. 'kom dan fietsen we snel naar het ziekenhuis.' zegt nils ineens. we pakken de fietsen op. arianne is nogsteeds helemaal overstuur. ik zie dat owen haar probeert te troosten.