*vanuit rein*
ik wordt wakker en merk dan esmee weg is. ik ga recht op zitten, dan zie ik dat daan en laura ook weg zijn. de kast is helemaal overhoop gehaald. ik loop naar beneden om te kijken waar ze zijn. ik hoor een paar stemmen in de tuin. ze zullen wel in de jacuzzi zitten. 'hey zijn jullie hier.' roep ik naar buiten en loop door de deur naar buiten. ik zie daan en esmee zitten ze zijn aan het zoenen. 'waat doen jij nou weer ! slet dat je er bent, en jij ?! ik dacht dat je me beste vriend was.. sjongejonge het is klaar het is mainstreet zonder rein. zoek maar een nieuwe.' roep ik woedend. als ik omdraai staat laura voor me.. of is het esmee. ik kan het niet precies zien door de tranen. ik duw haar aan de kant en ren naar boven om me spullen te pakken. 'vuile slet dat ze is.. ik wel haar nooit meer zien. jongens wakker worden.' roep ik door de kamer waar arianne nils en owen wakker schrikken. 'whatthefack is er aan de hand ?!' zegt owen slaperig. 'het is of daan eruit of ik eruit zeg het maar..' roep ik boos. 'wat hoezo wat is er aan de hand broertje ?' vraagt nils verbaast. 'die lul daar beneden zit gewoon dood leuk mijn vriendin euhm ex vriendin te zoenen !' roep ik terug. 'waaat hoe durft hij dat nou weer te doen..' zegt nils boos. 'rein weet je wel zeker dat het esmee was en niet laura.. want die is ook weg.' zegt owen. 'ik weet het niet, ik heb het niet gezien.. maar ga jij haar nou gewoon beschermen ?!' roep ik geïrriteerd. 'rein jij stomme eikel dat je bent ! dankzij jou is esmee helemaal overstuur..' roept laura als ze boos de kamer in komt stormen. 'wat ? is het nu allemaal ineens mijn schuld ?! die slet zoent gewoon met me beste vriend..' roep ik boos terug. 'sukkel ik zoende met daan niet esmee ! jesus man kan je niet eens het verschil zien ?!' roept laura. 'wat was jij dat.. ? shit.. godverdomme wat heb ik gedaan..' zeg ik zacht. ik voel de tranen die in me ogen springen. 'rein rustig maar.. ze snapt het echt wel. als iemand ees goed kent ben ik het wel. alles komt goed !' fluister laura. 'jongens we moeten esmee gaan zoeken.. ze is weg gerent !' roept daan als hij snel naar boven rent. 'ohw.. ben jij er ook nou ?' zegt hij sip en loopt weg. 'daan sorry ik wist niet dat het laura was in plaats van esmee.. het spijt me..' zeg ik zacht tegen hem. hij geeft me een knuffel. 't is goed man, daar zijn we broers voor.' zegt daan.
*pieppiep*
owen's telefoon piept. 'hey het is esmee..' roept hij verbaast. 'snel lees het voor dan..' roepen laura en arianne bezorgt. 'euhm oke. lieve owie het spijt me voor wat ik jullie allemaal heb aangedaan. dat jullie nu uit elkaar zijn met de jongens. het was niet mijn bedoeling.. over een paar minuten hebben jullie geen last meer van me.. ik zit op de spoorlijn. vaarwel. ik ga je missen xx ees' bij dat laatste praat owen was zachter. laura en arianne beginnen weg te rennen. 'wacht we pakken de fiets dan zijn we sneller. arianne spring bij owen achter op en laura bij daan.' roept nils. we fietsen zo snel als we kunnen naar het station. 'STOOOOP ! daar zit ze.' roept daan dan ineens. 'ohmygosh kijk daar komt de trein al aan. sneel ' roept laura half huilend. ik gooi me fiets op de grond en ren als een gek naar esmee. achter me hoor ik de jongens roepen dat ik het niet moet doen. 'godverdomme laat me ik laat esmee niet sterven voor me neus. dan sterven we het samen..' schreeuw ik terug. ik ren zo snel als ik kan.