12. Bölüm

6.4K 224 45
                                    

Sonra odama gittim. Mini bir etek giydim. Arkası tamamen tül olan t-shirtümü çıkarmadım. Altıma siyah file kilotlu çorap ve dizlerime kadar topuklu bir bot giydim. Ben makyaj yaparken Logan beni aradı. Hemen aşağıya indim. Tam anahtarımı alıcaktım ki Justin arkamdan bana sarıldı.

Jen: Napıyorsun Justin ?

J: Buna orda çok rastlıycaksın,alış diye-

Jen: Teşekkür ederim ama gerek yok, dedim ve anahtarımı alıp çıkıyordum ki,

J: Doğru seçim.

Jen: Ne ?

J: Tülün arkasında görünen dövmen çok sexy duruyor.

Jen: Teşekkürler, dedim ve çıktım. Logan beni kapıda spor bir arabayla bekliyordu. Birlikte partiye girdiğimde etrafıma göz attım. Pekala, Justin'nin anlattığı kadar kötü bir ortam yoktu. Sex ortalıkta yapmazlardı herhalde ama içkinin kokusunu bile alabiliyordum. İçerisi buram buram olmuştu. Logan'la birlikte bir masaya oturduk.

L: Ne içersin ?

Jen: Viski.

L: Viski içiceksin ?

Jen: Neden içemez miyim ?

L: O zaman iki tane viski alıp geliyorum, dedi ve gitti. Biraz sonra iki viski kadehiyle geldi. Birini bana uzattı.

L: Sakın birden dikme, dediğinde çok geç kalmıştı.

Jen: Çok geç, dedim ve güldüm. O sırada Justin ve Carly geldi. 

J: Bu kadar hızlı içersen yarım saate seni hastaneye götürmemiz gerekebilir.

Jen: Sanane Justin !

L: Hey Justin ! O bu gece bana emanet. Senin başladığın ama yapamadığın işi yapıcam. 

J: Ona böyle bakarsan eve taşıman gerekicek sadece.

L: Ne olacağını görücez.

Jen: Justin !

J: Pekala, bebeğim hadi gidelim, dedi ve Carly ile gittiler. Bu Carly denen kızda sinirlerimi bozuyordu zaten. 

                                                                 **********1 saat sonra*********

Kafam zonkluyordu. Sanırım bu çok gelmişti. Logan beni bir odaya götürdü. En son bunu hatırlıyordum sanırım. Her şey kesik kesikti. Gidip geliyordu. Yatakta boylu boyuna yatıyordum.

Yorganın kenarına sarılmış uyuyordum. Gözlerimi açtığımda Logan'nın deniz yeşili gözleriyle karşılaştım.

Jen: Başım çok ağrıyor.

L: Çok normal.

Jen: Dün gece ne oldu ?

L: Hiçbir şey.

Jen: Sarhoş olunca hiçbir şey yapmadım mı ? dediğimde güldü. Bu gülüş hiç hoşuma gitmemişti nedense.

L: Aslında "Ben Superman'im" diye bağırdın ve seni balkondan çıkarmam gerekti. Kendini atıcaktın. Sonra meyveli süt istedin. Bir de Justin'le kavga ettin.

Jen: Hiçbir şey ?

L: Justin kısmı hariç pek de önemli değillerdi.

Jen: Justin'le neden kavga ettim ?

L: Seni eve götürmek istedi. Sende kabul etmedin. Bir de bana yumruk attı diye ona kızdın.

Jen: Dün gece ne oldu !?

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin