6. Bölüm

7.2K 226 69
                                    

                            **********Yaz Tatili**********

Artık moralimi hiçbir şey bozamazdı çünkü yaz tatili gelmişti. Alice ile birlikte Big Ben'nin orda buluştuk. Bana söz vermişti. Londan Eye binicektik. Seni metrelerce yukarı çıkaran ve bütün İngiltere'yi izlediğin kocaman bir dönmedolap. Kim sevmez ki onu. Bu yüzden kuyruk çok doluydu oluyordu. Biz de erkenden gittik. Kimseye söylemesemde bütün yıl kendimle kavga ettim durdum. Justin'i özlüyordum ama kabullenmek istemiyordum. Onu sevdiğimi kabullenmek istemiyordum. Sıramız gelince London Eye bindik. Kabinin içerisinde 10 kişi daha vardı. Hepsi camlardan bu harika manzarayı izliyordu. Birden telefonum çaldı. Arayan babamdı. Beni hiç durmadan hergün arardı.

Jen: Baba ?

M: Uçak biletini aldın mı ?

Jen: Ben düşündüm ki belki burda biraz daha kalabilirim.

M: Ama o zaman düğünü kaçırırsın.

Jen: Ne düğünü ?

M: Justin evleniyor.

Jen: Ne ?!

M: Şaka yapıyorum. Ben ve Pattie'nin düğünü tabi ki.

Jen: Tamamen unutmuşum baba.

M: Biletleri alınca beni ara, dedi ve telefonu kapattı. Tekrar Alice ile manzarayı izlemeye başladım. Tekrardan Justin'le aynı evde olucaktım. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Bu erken kararıma Alice üzülmüştù ama bu özel günde orda olmalıydım. Ayrıca beni nedine yapmışlardı. Haftasonu için biletimi aldım ve babamı aradım. Şansa bak haftasonu babamın işi vardı. Beni Justin almaya gelicekti havaalanından. Burdan uçağa binmeden alice ile vedalaştım.

A: Nasıl hissediyorsun ?

Jen: Biraz tuhaf yani kendi babamın düğününe gidiyorum.

A: Onu demiyorum... Justin diyorum.

Jen: Milyon kez söyledim ve tekrar ediyorum. JUS-TİN-DEN    HOŞ-LAN-MI-YO-RUM.

A: Pekala sen öyle diyorsan, dedi kaçamak bir bakışla. Uçağa binerken karnımda kelebekler uçuşmaya başladı. Yol boyunca devam etti. Uçaktan indim ve bavulumla birlikte çıkışa gittim. İşte o anda kapıda beni bekleyen Justin'i gördüm.Justin pis pis gülüyordu bana. Niyeyse onu gördüğüme mutluydum. Ama olmamalıydım. Babam ve annesi evleniceklerdi. Bense üvey kardeşime aşık mı olucaktım? Hayır olmıycaktım. Aşık falan değildim ben. Kim? ben mi? Offf umutsuz vakayım resmen.

J: Kendi kendine mi konuşuyorsun sen ?

Jen: Gelmişsin. Naber ?

J: Hiç iyi değilim. Seninle bir ay geçirmem gerekiyor.

Jen: Ben çok meraklıyım sanki.

J: Tam kurtuldum derken yine döndün.

Jen: Düğün için geldim sadece Justin. Beni rahat bırakırsan ben de sana dokunmam.

J: Bence dokunmanda hiç sakınca yok. Bana istediğin kadar dokunabilirsin.

Jen: Justin !

J: İyi tamam. Hadi gidelim.

Jen: Öhöm öhöm.

J: Ne oldu ?

Jen: Bavulum ?

J: Ne olmuş ona ?

Jen: Boşversene odun olan hep odun.

J: Ne ?!

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin