13. Bölüm

5.9K 204 17
                                    

Justin göz ucuyla bana baktı ve Carly'nin dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Pekala kabullenmesemde bu canımı acıtmıştı. Benimle uğraşan o kas kafayı seviyordum belki. Kabul etmek istemesemde. 

Jen: Affedersiniz ben geliyorum, dedim ve lavobaya gittim. Pekala bu canımı neden bu kadar yakıyordu. Daha öncede ikisini birlikte gördüm ama bu farklıydı. Sonra düşündüm de Justin'i bir kızla öpüşürken ilk defa görüyordum. Lavobaya gittim ve kapıyı kapattım. Ağlama, ağlama, ağlama... Kes şu ağlamayı ! Kendi kendime konuşmaya başlamıştım. Birinim kapıyı çalmasıyla göz yaşlarımı sildim ve makyajımı tazeledim.

L: İyi misin Jennifer ?

Jen: Evet Logan, (O olduğundan emindim.)

L: Emin misin ? Seni iyi tanıyorum bana bir şey var gibi geldi.

Jen: Sadece dün ki içki midemi bozdu her halde, dedim kapıyı açarken ve güldüm. Birlikte aşağıya indik.

C: İyi misin Jen ?

Jen: Evet, midem işte, dedim biraz gülerek. Pekala bunu ilk defa hissediyordum ne olduğunu bilmiyordum. Neden hissettiğimi de ama canımı yakıyordu. Bütün gece birlikteydik. Güldük konuştuk. Oyunumuzun geri kalanında önemli bir şey yoktu. Carly eski sevgililerinin ismini saydı. Rakam arttıkça Justin de gülüyordu. Neresi komik ki, kızın 100 den fazla sevgilisi olmuştu. Logan Amerika'ya gelme sebebinden bahsetti. Ve asıl bomba Logan Alice'den hoşlanıyordu. Bunu duyduğuma çok sevindim. Alice en iyi arkadaşımdı. Logan da çocukluk arkadaşım. Keşke alice söylemeyeceğime yemin etmeseydim. Ama onları bir araya getiricektim. Alice yarın buraya geliyordu. Carly ve Logan gittikten sonra epey geçti. Uykum gelmişti Justin'le konuşmadık. Aslında istese konuşabilirdik. Odasının önünden geçerken bir tuhaf hissettim. İçeri girip girmeme de kararsızdım. Evet onu önemsediğimi söylemiştim ama o Carly'i öperek umrunda olmadığını mı ima etmişti acaba. Odama girdim ve kafamı yastığıma gömdüm. Birden uykum gitmişti. 

Acaba Justin uyumuş muydu ? Acaba... Boşver onu düşünmek yok. Onum bir sevgilisi var ve ben de kabul etmeliyim. O benim kardeşim. Tam uykuya dalıcaktım ki aşağıdan bir ses geldi. Yavaşça merdivenlerden baktım. Sadece Justin'di.

Jen: Ne yapıyorsun ?

J: Hiç sadece biraz acıktım. Ama sandiviç yapmakta çok beceriksizim, dedi önündeki katliyamı göstererek. Pattie bunu görseydi Justin'i eşek sudan gelene kadar döverdi. Hemen mutfağa gittim ve ortalığı topladım. Sonrada Justin'e bir sandiviç hazırladım.

Jen: İşte.

J: Teşekkür ederim. İçine zehir koymadın dimi ? dediğinde güldüm. Bütün o şeyler olmamış gibi devam etmek en iyisiydi.

Jen: Koymadım. Neden aklıma gelmedi ki...

J: Kurtulurdun benden.

Jen: İkimiz de mutlu olurduk, dedim ve tam mutfaktan çıkıyordum Justin o soruyu sordu :

J: O şeyi söyledikten sonra neden benden kaçıyorsun ?

Jen: Bunlar olmamış gibi yapıyoruz sanıyordum.

J: Evet ama anlamıyorum. Bunu neden bize yapıyorsun, Neden benden kaçıyorsun ?

Jen: Bak Justin biz artık kardeşiz. Anlıyor musun ? Babam ve Pattie çok mutlu. Bu mutluluğu bozmak istemiyorum. Şimdi bütün bu gün normal geçmiş gibi yapalım.

J: Tamam, dediğinde odama çıktım. Kafamı yastığa koyar koymaz uyumuştum. Sabah o haberle uyandım. Alice bu gün gelemiyordu. Logan da ben de bu habere hiç sevinmemiştik. Ama madur olan bendim. Biraz üzüntülü biraz sinirli bir şekilde aşağıya indim. Her zaman ki gibi kahvaltıda kahvaltı gevreği vardı. Sürekli "Dün hiç olmamış gibi" diyip duruyordum.

J: Ne oldu bir durgunsun laf atmak falan yok.

Jen: Alice bu gün gelemiyor. Logan da babasıyla ikisi de beni ekti.

J: Peki sen napıcaksın ?

Jen: Bilmiyorum dışarda gezicem.

J: Bu halde ?

Jen: Neden Kanada da şort giymek yasak mı ?

J: Hayır.

Jen: O zaman istediğim gibi gezerim, dedim ve kaseyi bitirip evden çıktım. Yolda öyle boş boş dolaşıyordum. Yolda Ryan ile karşılaştım.

R: Jennifer.

Jen: Ryan.

R: Bu gün arkadaşlarınla birlikte olmıycak mıydın ?

Jen: Ektiler beni, dedim gülerek.

R: Birlikte gezmeye ne dersin ?

Jen: Tabi, dedim ve güldüm. Ryan ile birlikte yürümeye başladık. Beni bir cafeye getirdi. Sonra biraz daha gezdik. Tuhaftı ama Ryan benimle ilgileniyordu. Akşama kadar gezdik. Aslında eğlenmiştim. Ryan komik ve sıcak kanlı biriydi. Beni eve bıraktı. Ben eve geldiğimde Justin salonda oturuyordu.

J: Nerdeydin ?

Jen: Ryan ile gezdik.

J: Ryan'la ?

Jen: Evet. Sen neden evdesin ?

J: Carly beni ekti, dedi gülerek.

Jen: Kader kardeşiyiz, dedim gülerek. Sonra odama çıktım. Kulaklıklarımı taktım ve kendimi müziğe bıraktım. Biraz sonra telefonum titredi. Birinden mesaj gelmişti. 

Mesajda "BU GECELİĞİNİ KARDEŞ DEĞİLMİŞİZ GİBİ YAPSAK J.B" yazıyordu...

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin