17. Bölüm

5.5K 187 19
                                    

Jen: Ne ?! Nasıl ?

R: Bilmiyorum, dediğinde bir siren çaldı. Maç bitti demekti sanırım. Justin bize doğru geliyordu. Beni görünce önce gülümsedi ama sonra morali bozuldu sanki. 

Jen: Bir şey mi oldu ?

J: Hayır neden ki ?

Jen: Sanki birden moralin bozuldu.

J: Hayır. Hadi gel gidelim Ryan.

Jen: Zaten gelende kabahat.

J: Gelmeseydin.

Jen: Senin neyin var ?

R: Üsteleme Jennifer. Sanırım ben onu anladım, dedi ve Justin'le birlikte uzaklaştılar. 

Jen: Ama ben anlamadım, dedim kendi kendime. Biraz boş sahaya baktım sonra aklım Carly ile neden ayrıldığına takıldı. Daha birkaç saate çok iyiydiler. Biraz sonra kalkıp eve gittim. Babam ve Pattie evde yoktu. Justin'i ise mutfakta buldum. Beni görünce mutfaktan uzaklaşmaya çalıştı ama kapının önüne geçtim.

J: İzin verir misin Jen ?

Jen: Hayır yosun kafa benimle konuşana kadar hayır.

J: Ne konuşucaz Dave ne kadar harika diye mi ?

Jen: Bu da nerden çıktı ?

J: Keşke kanadaya dönmeseydin.

Jen: Dönmemi istediğini sanıyordum.

J: O eskidendi kas kafalı.

Jen: Oysa ben senin için döndüm.

J: Dave hırkasını giyerken bunu söylemen ne kadar komik.

Jen: Senin gibi odunların aksine Dave nazik biri.

J: Evet evet biliyorum o harika. Şimdi geçebilir miyim ?

Jen: Ne yapıyorsan yap ya, dedim ve kapının önünden çıktım. Moralini bozan şeyi hala anlamamıştım. Mutfakta tek başıma oturdum biraz. Dave ile ilgili bir şeydi biliyorum ama neden anlamıyordum. Hiçbir şey olmamış gibi yapan oydu. Duygularını anlamak zordu. Bir gün düşman gibi bir gün tam tersi. Belki de bunu Justin'le konuşmalıydım. Kalkıp odasına girdim. O da banyodan yeni çıkmıştı koridorda karşılaştık. Beni görünce hızla odasına yürüdü.

Jen: Yosun kafa !

J: Ne var ?

Jen: Konuşabilir miyiz ?

J: Bana biraz izin ver. Mutfağa gelirim, dedi ve odasına girdi. Bende hemen mutfağa indim. Bu sefer her şeyi konuşucaktım. Aramızdakine kesin bir karar vericektik.Üstüne bir şeyler giymişti. Masa da karşıma oturdu.

J: Evet. Burdayım işte.

Jen: Neyin var senin ?

J: Neyim mi var ? Sadece anlamak istiyorum. 

Jen: Neyi ?

J: Koyuyor anlıyor musun ? Benimle yatman için o kadar uğraşmışken unutmak zorunda olmam ama Dave ile tanışır tanışmaz yatman koyuyor.

Jen: Bir dakika bu da nerden çıktı ?

J: Ne nerden çıktı ?

Jen: Dave ile yattığım.

J: Olmamış olsa da olucak. Çünkü o harikadır biliyorum.

Jen: Bu şekilde konuşamayız.

J: Konuşmak isteyen sendin.

Jen: Sen her şeyi saptırıp dururken bunu yapamayız.

J: Ben bir şey saptırmıyorum.

Jen: Hem unutmamız gerektiğini sen söyledin. Biz kardeşiz.

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin