35. Bölüm

3.9K 144 5
                                    

Öğlen arası her zaman ki gibi ben ve Clarisse Dave'in masasında oturuyorduk. Onlar bir şeyler konuşurken biz Justin'le bakışarak haberleşiyor gibiydik. Ve ben öyle daldım ki Dave bana seslenene kadar masa da sadece ben ve Dave'in kaldığını fark etmedim. 

D: Hey Jen !

Jen: Efendim. Bir dakika diğerleri nerde ?

D: Clarisse fizik hocasının yanında.

Jen: Aaa evet söylemişti.

D: Bizimkilerde antremanda ben de şimdi onlara katılıcam.

Jen: Hmm.

D: Gitmeden bir şey söyliycektim.

Jen: Evet.

D: Okuldan sonra bana gelir misin ? Dostça bir gün geçiririz, dedi ve gülümsedi.

Jen: Dostça ?

D: Justin'den nefret ediyorum ama sen onun gibi değilsin. Birlikte film falan izleriz. Dostça...

Jen: Neden olmasın okuldan sonra görüşürüz, dedim ve Dave gitti. Çıkışta Justin'le karşılaştım. Dave'e gideceğimi söyleyemeyeceğim için yalan söyledim. Yoksa beni asla yollamazdı. Dostça birkaç saat geçirecektik ne olabilirdi ki ? Dave beni okulun dış kapısında bekliyordu. Justin'e fark ettirmeden Dave'i bulmak hiç de kolay olmadı. Evlerine hiç gitmemiştim. Tuhaftı dimi? Yani biz sevgiliydik ama evine hiç gitmedim. Arabaya binince biraz tedirgindim. Justin bizi bulmadan okuldan ayrılmak istiyordum açıkçası. Dave'in yanında olduğumu kimse bilmiyordu. Clarisse bile.

D: Kabul ettiğin için sağol, dedi arabayı çalıştırırken.

Jen: Reddetsem bu dostça olmazdı, dedim gülerek ve gözlerimi cama çevirdim. Geçtiğimiz yolları izliyordum. 

D: Gerçekten kabul etmezsin diye düşünmüştüm. Ne biliyim Justin-

Jen: Justin, diye tekrarladım ve güldüm.

D: Haberi yok dimi ?

Jen: Söylesem izin vermezdi herhalde, dedim ve bir şey farkettim. Bu sokakları daha önce hiç görmemiştim. Hatta bu kadar seyrek evler olan caddeler hiç görmemiştim.

D: Neyin var Jen ! Rengin biraz soldu.

Jen: Dave biz nereye gidiyoruz ?

D: Benim evime.

Jen: Dave daha önce senin evine gelmediğimi biliyorum ama evin şehrin bu kadar dışında olamaz.

D: Çabuk farkettin.

Jen: Dave nereye gidiyoruz ?

D: Biraz rahatla.

Jen: Bana bir daha tekrarlatma Nereye gidiyoruz ?

D: Biraz dolaşıyoruz.

Jen: Arabayı durdur ! İnicem.

D: Sakin ol Jen !

Jen: Arabayı durdur dedim.

D: Jennifer ! Sen fazla olmaya başladın.

Jen: Dave !

D: Üzgünüm Jennifer ! Bu Justin'le benim aramda, dedi ve kafama bir şeyle vurdu...

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin