22. Bölüm

4.6K 163 17
                                    

Gözlerimi tekrar açtığımda hastanedeydim. Babam başımdaydı. Justin odada bir ileri bir geri gidiyordu. Pattie bir kenarda oturmuştu. Gözlerimi açtığımı ilk fark eden babam olmuştu doğal olarak. Justin hemen yanımda belirdi. Pattie de geldi. Hepsi bana öyle tuhaf bakıyordu ki korkmuştum.

Jen: Ne oldu baba ?

M: Şşttt, dedi ve beni susturdu. Justin'e baktım. Sanki bir şey söyliycekmişte söyliyemiyormuş gibiydi. Gerçekten ne olduğunu anlamamıştım. Neden benden saklıyorlardı ki. Biraz sonra doktor geldi. Nabzıma baktı. Birkaç not aldı ve gitti. Doktor da hiçbir şey söylememişti. Sanki ölücekmişim gibi davranmaya kesmeleri gerekiyordu. Korkuyordum. Babam sanki kızıyormuş ama daha çok üzgün gibiydi. Pattie tamamen hüzün içindeydi. Justin'se endişeli duruyordu. Hepsinin yüzündeki farklı ifade olayları anlamamı zorlaştırıyordu. Az sonra bir hemşire geldi ve Pattie ile babamı çağırdı. Şimdi Justin ile oda da yalnızdık. Sanırım konuşmanın en iyi zamanıydı ama ikizinde ağzını bıçak açmıyordu.

Jen: Justin ?

J: Efendim ?

Jen: Ölücek miyim ? dediğimde güldü. İşte bayıldığımdan beri ilk defa gülümsediğini görmüştüm. 

J: Hayır. Hala başımın belasısın.

Jen: O zaman ne oldu ? Neden bu kadar tuhaf davranıyorsunuz ? Neden bayıldım ?

J: Biraz yavaş ol. Bana sadece cevap ver. 

Jen: Tamam ama-

J: Sadece cevap ver. Benden başkasıyla yattın mı ?

Ne olucağıyla ilgili tahminlerinizi yorum halinde yazarsanız yeni bölümü paylaşıcam.

STEP BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin